آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

بسم الله الرحمن الرحیم

6836

بیست و دوم بهمن ماه ماندگارترین تاريخ ملت بزرگ ماست.
انقلابي كه رساترين فرياد تاريخ ، يعني امام امت ، آن را رهبري كرد و به فرجام رساند و براي حفظ آن ، با تمام وجود تلاش كرد. انقلابي كه مبتني بر بينش عميق توحيدي و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشوراي حسيني بود ، كه در آن عده اي قليل ، با اعتقادي وسيع و راسخ ، نيروهاي كفر و باطل را شكست دادند و چشم قدرتمندان را خيره ساختند. پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ايران مرهون جانبازي‌ها، فداكاري‌ها و رشادت‌هاي همه شيرزنان و غيور مردان بزرگي است كه در لبيك به نداي رهبر كبير انقلاب، براي مبارزه با طاغوت و استقرار نظام سياسي الهي هر  آنچه داشتند در طبق اخلاص نهاده وبا حماسه‌آفريني‌هاي خود زمينه طلوع خورشيد فروزان اسلام را بر پهنه ايران اسلامي فراهم كردند .
اكنون چهار دهه از آن طوفان تاريخي مي‌گذرد. چهار دهه‌اي كه پر از فراز و نشيب اما لبريز از عزت و افتخار و سربلندي و لحظه لحظه آن يادآور حماسه آفريني مردم هميشه استوار ايران اسلامي است. اينك انقلاب مردم ايران و پيروزي آنها در مقابل دشمنان ، باعث الهام  مردم  آزادي خواه در جاي جاي اين گيتي شده و بيداري اسلامي همچون  موجي  منطقه را در بر گرفته است.
مردم با بصيرت ايران اسلامي كه در پايبندي به عهد و پيمان سرآمد روزگار هستند، قطعاً صدها بهمن را با همين پايداري در ايمان و عمل در كتاب تاريخ انقلاب ورق خواهند زد تا اين حركت الهي به صف صاحب اصلي انقلاب حضرت مهدي(عج) گره بخورد.
در سي و نهمین سالگرد پيروزي انقلاب شكوهمند ایران اسلامي  ياد بزرگ معمار انقلاب و احياگر اسلام ناب محمدي(ص) و پرچمدار مبارزه مستضعفين عليه مستكبرين ، حضرت امام خميني (ره ) را زنده نگه مي داريم ، و در ايام الله فجر ميثاقي ديگر باره مي بنديم كه آرمانهاي الهي امام خمینی (ره)وانقلاب را قدر بدانيم و نظام اسلامي را از گزند توطئه ها و فتنه ها ي دشمنان مصون نگه داريم.

احمد کریمی

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و

خدمات ایمنی شهرداری شهریار

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf