آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

 

بسمه تعالی

 

سوم خرداد 1361 ، تاریخی به یادماندنی در کتاب تاریخ ایران اسلامی ؛ آن زمان که مردم غیور این مرزو بوم به زیبایی هر چه تمامتر فعل " خواستن و توانستن " را صرف کردند و سنگینی تلاش ، پایداری و مقاومت را با ایمان و ارادۀ آهنین خود به صخره گرفتند . آنجا که در نبرد با دشمن متجاوز ، سیمای زبون ، حقیر و قدرت پوشالین لشکر تا بن دندان مسلح را با  قلم اقتدار ملی خود به تصویر کشیدند.

... و اینگونه شد که پیر و مراد تمامی مسلمانان آزادیخواه جهان ، امام خمینی (ره) در وصف این روز بزرگ ، فتح خرمشهر را فتح خاک ندانسته بلکه فتح همه ارزشهای اسلامی قلمداد کردند .

این پیروزی ، نه تنها آمیخته با ارزشهای نظامی ، بلکه نمادی از تحقق آرمانهای معنوی و همت والای مردم  مقاوم و همیشه در صحنه بود.

عملیات بیت المقدس ، با رمز " علی ابن ابیطالب "  برجسته ترین عملیات غرور آفرین سربازان به نام و گمنام امام عصر (عج ) در طول 8 سال دفاع مقدس است که برگ زرین جاودانگیِ استقلال ، تمایت ارضی ، ایستادگی و وحدت ایرانیان پرشور و دلاور را رقم می زند.

سالگرد آزادسازی خرمشهر عزیز را به دست غیورمردان سپاه حق ، به مقام معظم رهبری و تمامی مردم مقاوم و شهیدپرور بالاخص خانواده های معزز شهدا و ایثارگران ، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

امید که در سایۀ حضرت ولی عصر (عج)  ، رهبری و زعامت رهبر فرزانه انقلاب  و عنایت خاص حق تعالی ، روز به روز بر اقتدار ، عزت و سربلندی کشور اسلامیمان افزوده گردد و دراین راستا تمامی مسئولین ، دولتمردان و ما خدمتگزاران مردم شریف بتوانیم حق خدمتگزاریِ در خورِ مردم  قدرشناس و صبور را به طور شایسته و بایسته به جا آوریم .

 

علیرضا عبدالملکی

مدیر عامل سازمان آتش نشانی

و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf