آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پیام مهندس کاویانی شهردار شهریار به مناسبت ۷مهر روزآتش نشانی وایمنی
به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار :

پیام مهندس کاویانی شهردار شهریار به مناسبت ۷مهر روزآتش نشانی وایمنی به شرح زیر میباشد:

بسمه تعالی

۷مهرروز آتش نشانی و ایمنی یاد آور روزی است که انسان های شجاع و غیور با هدف نجات جان انسان ها ، حفاظت از اموال مردم و ارتقاء فرهنگ ایمنی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کنند. آتش نشانی و ایمنی جایگاه ویژه ای درحوزه مدیریت شهری دارد واین جایگاه به دلیل افزایش جمعیت و توسعه شهر نشینی اهمیت بیشتری نیز یافته است.

حماسه آفرینی و از خود گذشتگی آتش نشانان شریف درصحنه های مختلف و در شرایط سخت و نفس گیر، به ویژه در شرایط کرونایی حکایت از عشق و علاقه به مردم و روحیه بالای ایثار ، گذشت و خدمت دارد.

ارتقاء ایمنی شهری و امداد رسانی با مشارکت و همکاری شهروندان و افزایش امکانات سخت افزاری و نرم افزاری حوزه آتش نشانی از جمله اهداف وبرنامه های شهرداری شهریار است که امیدوارم شاهد تحقق این مهم باشیم.

اینجانب روز ۷ مهر روز آتش نشانی و ایمنی را به تمام همکاران خدوم حوزه آتش نشانی که در صحنه های مختلف ایثار و از خودگذشتگی شان را به نمایش گذاشته اند تبریک گفته و موفقیت و سربلندی شان را از خداوند متعال خواستارم.

 

301

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf