آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

صفحه اصلی آرشیو اخبار اطلاع رسانی جلسه سرپرست سازمان آتش نشانی شهریار با نیروهای استخدامی جدید سازمان آتش نشانی اسلامشهر در محل مرکز آموزش آتش نشانی شهریار برگزار شد.
پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار گفت: شغل آتش نشانی از مشاغل سخت و حساسی است که شرایط آن به هیچ وجه قابل پیش بینی نیست پس باید خود را برای چنین شغلی آماده کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار، حمید رضا خسروی صبح دو شنبه سوم آذر ماه نودونه در جمع پرسنل استخدامی جدید سازمان آتش نشانی اسلامشهر از شرایط کاری آتش نشانان سخن گفت و اظهار کرد: امنیت جانی در شغل آتش نشانی تضمینی ندارد پس ورود شما به این‌ سازمان با اختیار بوده ولی خروج از آن قابل پیش بینی نیست.
وی افزود: حفظ آمادگی، نیروی جسمانی، روحیه خوب، شجاعت و صفات نظیر آن، از اهمیت ویژه ای برخوردار است که در صورت نداشتن چنین ویژگی هایی ادامه کار برای شما سخت خواهد شد.
خسروی تصریح کرد: ارتباط داشتن سازمان آتش نشانی با جان و مال مردم کار این سازمان را حساس نموده و همچنین آن را به شغلی شریف نیز تبدیل کرده است که در آن مردم‌ همواره چشم‌ امیدشان به کمک رسیدن از سوی آتش نشانان است.
خسروی به تجربه نیروهای فعلی در مجموعه سازمان های آتش نشانی اشاره کرد و گفت: نیروهای تازه وارد باید پرسنل باتجربه را الگوی خود قرار داده و از این سرمایه های انسانی استفاده کنند.
گفتنی است پرسنل تازه استخدام آتش نشانی های شهریار و اسلامشهر بصورت دوره ای کلاس های آموزشی تئوری و عملی خود جهت گذراندن دوره های تخصصی را آغاز نمودند.

0053

0054

0055

 

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf