آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

 

سالروز شهادت شهيدان والامقام رجايي و باهنر (رحمه الله عليهما) در آغازين هفته شهريورماه هر سال، به عنوان هفته دولت نامگذاري شده است که در حقيقت فرصت مناسبي براي ارائه دستاوردها و اقدامات مهم و ماندگار نظام مقدس جمهوري اسلامي در همه عرصه هاي فرهنگي، علمي، اقتصادي و عمران و آباداني ميهن عزيز اسلامي مي باشد و ترسيم افقي روشن براي آنچه بايد محقق گردد، محسوب مي شود.
از طرف ديگر، اين مناسبت يادآور فداکاري هاي فرزندان پاک سيرت و فداکار انقلاب اسلامي و تداعي گر روزهاي پرشور خدمت گزاري همراه با تواضع و شور و عشق شهيدان والامقام رجائي و باهنر است.
نامگذاري روزي در اين هفته به نام روز کارمند نيز اين پيام بزرگ را در بر دارد که آنان که گام در راه خدمت رساني به مردم شريف ايران اسلامي بر داشته اند با پيروي از ولايت فقيه و در نظر گرفتن آرمانهاي والاي شهدا، در تحقق اهداف دولت کريمه جمهوري اسلامي اهتمام ورزند کما اينکه شهيدان والا مقام رجائي و باهنر اين مسير روشن را با گام‏هاي استوار خويش پيمودند و با عنايت به اين فرموده امام راحل عظيم الشان (ره) که «دولت در جمهوري اسلامي در خدمت ملت است» در راه خدمتگزاري به ملت از هيچ کوششي فروگذار نکردند.
بي ترديد روحيه مردمداري، توجه به اقشار ضعيف جامعه و در نظر داشتن ارزش‏هاي اسلام ناب محمدي(ص) در اداره جامعه بود که نام و ياد اين دولتمردان خدوم را جاودانه کرد و هم اکنون نيز دولت خدمتگزار و مسئولان و كارمندان دلسوز و پرتلاش در راستاي توسعه پايدار و همه جانبه ايران اسلامي مشغول خدمت به ملت بزرگ ايران اسلامي مي باشند.
اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيدان والا مقام رجايي و باهنر، ياران باوفايشان و همه شهداي دولت، هفته دولت و روز كارمند را به تمامي كارمندان خدوم و متعهد تبريک و تهنيت گفته، موفقيت همگان را در راستاي آرمانهاي بلند بنيانگذار کبير جمهوري اسلامي ايران، حضرت امام خميني(ره) از درگاه خداوند متعال مسئلت مي نمايم.

علیرضا عبدالملکی

مدیر عامل سازمان آتش نشانی

وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf