آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

صفحه اصلی

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 19:31 روز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه هزارو چهارصدو سه طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حادثه محبوس شدن چند شهروند داخل کابین آسانسور واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان شهید دنیامالی،خیابان ارغوان یکم گزارش گردید.

به دنبال آن ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار بلافاصله اکیپ عملیاتی امداد و نجات ایستگاه 3 اندیشه را به محل اعزام کرد. نجات گران به محض رسیدن با ارزیابی کلی واطلاع از موقعیت دقیق کابین آسانسور در داخل ساختمان سریعا عملیات ویژه نجات را آغاز کردند. ماموران سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار با اتخاذ تدابیر لازم وایمن سازی محیط با قطع برق آسانسور، کابین آسانسور که بین یکی از طبقات متوقف و پنج شهروند در داخل آن محبوس شده بودند را با سیستم دستی از طریق اتاقک کنترل آسانسور کابین به حرکت درآورده و در موازات یکی از طبقات با استفاده از کلید اضطراری، درب آسانسور را باز نموده و افراد محبوس شده را بدون هیچگونه آسیبی از داخل کابین خارج نمودند.

001507

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 23:32 روز یکشنبه دوم اردیبهشت ماه هزارو چهارصدو سه طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار نشست زمین واقع در شهریار،بلوار آزادگان،تبش خیابان امام علی(ع)،کوچه آهنگران گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله اکیپ امداد و نجات ایستگاه 7 کهنز را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و به محض رسیدن مامورین  مشاهده گردید قسمتی از خیابان در مجاورت ملک گودبرداری به علت نشت آب شهری نشست کرده  که بلافاصله توسط عوامل امدادی ضمن محصور نمودن محل با نیو جرسی و نوار خطر محل تحویل عوامل آبفا گردید.

006115

روابط عمومی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 17:59 روز دوشنبه دوم اردیبهشت ماه هزاروچهارصدوسه طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار سقوط شاخه یک اصله درخت بر روی دو دستگاه خودرو سواری واقع در شهریار،بلوار آزادگان،فاز دو مخابرات،خیابان شریعتی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 7 کهنز را با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین  مشاهده گردید شاخه یک اصله درخت به علت وزش باد دچار شکستگی شده و منجر به سقوط بر روی دو دستگاه خودرو پراید و بروز خسارت مالی گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل و جمع آوری شاخه درخت مذکور،محل با همکاری عوامل مربوطه رفع خطرگردید.

خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشته است.

006113

006114

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

طی سه مرحله تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار مبنی بر محبوس شدن تعدادی از شهروندان در کابین آسانسور،ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار بلافاصله اکیپ عملیاتی امدادونجات ایستگاه های مربوطه را به محل های  ذیل اعزام نمود. نجات گران به محض رسیدن با ارزیابی کلی واطلاع از موقعیت دقیق کابین آسانسور در داخل ساختمان سریعا عملیات ویژه نجات را آغاز کردند. ماموران سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار با اتخاذ تدابیر لازم وایمن سازی محیط با قطع برق ، کابین آسانسور که بین  طبقات متوقف و تعدادی از شهروندان در داخل آن محبوس شده بود را با سیستم دستی از طریق اتاقک کنترل آسانسور کابین به حرکت درآورده و در موازات یکی از طبقات با استفاده از کلید اضطراری، درب آسانسور را باز نموده و افراد محبوس شده را بدون هیچگونه آسیبی از داخل کابین خارج نمودند.

یکشنبه دوم اردیبهشت ماه هزاروچهارصدوسه

1-ساعت 12:08 واقع در شهریارخیابان ولیعصر(عج)،خیابان شهید مومنی

2-ساعت 20:18 واقع در شهریار،شهرک شاهد

3-ساعت 21:39 واقع در شهریار،بلوار شهدای اندیشه،بیمارستان دامپزشکی پارسه

001507

 

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 16:06 روز شنبه يکم اردیبهشت ماه هزاروچهارصدو سه طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار واژگونی یکدستگاه خودرو سواری واقع در جاده شهریار به کرج،روبروی پمپ بنزین گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودرو پراید به علتی نامعلوم واژگون و منجر به مصدوم شدن یک نفر و بروز خسارت مالی گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری فرد مصدوم توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال و محل تحویل عوامل مربوطه گردید.

علت بروز این حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور تحت بررسی می باشد

 

006111

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf