آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 14:59 روز چهارشنبه نهم خرداد ماه نودوهفت طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار ریزش چاه یکباب مدرسه  واقع در شهریار،خیابان شهید بهشتی غربی،کوچه شیخ طوسی گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 401 شهریار را با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود  و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید چاه فاضلاب مدرسه فوق به علت عدم کول ریزش کرده که ضمن ایمن سازی کامل و محصور نمودن محل با نوارخطر  و اخطار کتبی توصیه گردید سریعا نسبت به پر نمودن و یا ترمیم  چاه مذکور با هماهنگی مهندسین ناظر اقدام نمایند.

0.0.0.0

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 12:54  روز سه شنبه هشتم خرداد ماه نودو هفت طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار وجود یک حلقه مار دریکباب رستوران واقع در شهریار،کهنز،بلوار آزادگان گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امداد گران ایستگاه 701 کهنز را با امکانات وتجهیزات کامل به محل حادثه اعزام نمود.

در بدو ورود مامورین مشاهده شد که یک حلقه مار در محوطه رستوران رویت شده و باعث رعب و وحشت افراد حاضر در محل گردیده بود که در این عملیات، آتش نشانان،مار را با استفاده از تجهیزات نجات(مار گیری) صید کرده و به نگرانی آنان خاتمه داده و آرامش را به آنان باز گرداندند.

7835

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 08:00 صبح روز سه شنبه هشتم خرداد ماه نودوهفت طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار واژگونی یکدستگاه خودرو پژو 405 واقع درشهریار،زیرگذر قائم(عج) به طرف تهران گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 401 شهریار را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودرو پژو 405 به علت بی احتیاطی و عدم کنترل خودرو توسط راننده از مسیر جاده منحرف و پس از برخورد با ستون ورودی زیرگذر در لاین مخالف واژگون و منجر به مصدوم شدن یک نفر گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری فرد مصدوم با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال و محل تحویل پلیس راهور گردید.

7831

7830

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 17:14 عصر روز یکشنبه ششم خرداد ماه نودوهفت  طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار ریزش چاه یک مجتمع مسکونی واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان شاهد غربی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه های 301 اندیشه و 101 مرکزی را با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید گودبرداری غیر اصولی منجر به ریزش چاه ملک همجوار گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل و محصور نمودن محل با نوار خطر به ساکنین مجتمع فوق تاکید گردید تا برقراری ایمنی کامل نسبت به تخلیه واحدها اقدام نمایند.

خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشته است.

7824

7825

7826

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعات 07:44،19:17 روز یکشنبه ششم خرداد ماه نودو هفت طی دو مرحله تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حادثه محبوس شدن سه نفراز شهروندان در کابین آسانسور مرحله اول واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،ابتدای خیابان نهم غربی،جنب بانک مسکن و مرحله دوم واقع در شهریار،شهرک صدف،خیابان باهنر جنوبی گزارش شد. به دنبال آن ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار بلافاصله اکیپ عملیاتی امدادونجات ایستگاه های  301 اندیشه و 101 مرکزی را به محل های  فوق اعزام نمود. نجات گران به محض رسیدن با ارزیابی کلی واطلاع از موقعیت دقیق کابین آسانسور در داخل ساختمان سریعا عملیات ویژه نجات را آغاز کردند. ماموران سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار با اتخاذ تدابیر لازم وایمن سازی محیط با قطع برق آسانسور، کابین آسانسور که بین  طبقات متوقف و سه نفر از شهروندان در داخل آن محبوس شده بود را با سیستم دستی از طریق اتاقک کنترل آسانسور کابین به حرکت درآورده و در موازات یکی از طبقات با استفاده از کلید اضطراری، درب آسانسور را باز نموده و افراد محبوس شده را بدون هیچگونه آسیبی از داخل کابین خارج نمودند.

6

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf