آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 16:07 عصر روز چهارشنبه پانزدهم فروردین ماه نودوهفت طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار انحراف یکدستگاه خودرو پژو 405 از مسیر اصلی واقع در شهریار،زیرگذر غیر همسطح سپاه،خروجی کرج گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 101 مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نموده و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید خودرو فوق به علت بی احتیاطی از مسیر جاده منحرف و پس از برخورد با جدول کنار جاده دچار نشت بنزین و بروز خسارت مالی گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل محل و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری محل تحویل پلیس راهور گردید.

خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشته است.

7018

7019

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 10:47 روز سه شنبه هفتم فروردین ماه نودوهفت طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حادثه محبوس شدن یک نفر از شهروندان داخل کابین آسانسور واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،اواسط خیابان سیزدهم شرقی گزارش شد. به دنبال آن ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار بلافاصله اکیپ عملیاتی امداد و نجات ایستگاه 301 اندیشه را به محل اعزام کرد. نجات گران به محض رسیدن با ارزیابی کلی واطلاع از موقعیت دقیق کابین آسانسور در داخل ساختمان سریعا عملیات ویژه نجات را آغاز کردند. ماموران سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار با اتخاذ تدابیر لازم وایمن سازی محیط با قطع برق آسانسور، کابین آسانسور که بین یکی از طبقات متوقف و یک نفر از شهروندان در داخل آن محبوس شده بود را با سیستم دستی از طریق اتاقک کنترل آسانسور کابین به حرکت درآورده و در موازات یکی از طبقات با استفاده از کلید اضطراری، درب آسانسور را باز نموده و فرد محبوس شده را بدون هیچگونه آسیبی از داخل کابین خارج نمودند.

6

 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 09:56  روز دوشنبه ششم فروردین ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار محبوس شدن یک قلاده گربه در چاه حدودا ده متری واقع در شهریار،خیابان ولیعصر(عج)،انتهای کوچه شهید ثمری گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 401 شهریار را  با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل فوق نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یک قلاده گربه در چاه حدودا ده متری یکباب ساختمان نیمه کاره سقوط کرده که با تلاش آتش نشانان و با استفاده از تجهیزات گربه فوق از محل مذکور رهاسازی گردید.

7004

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 11:00 روز یکشنبه پنجم فروردین ماه نودوهفت طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حادثه محبوس شدن یک نفر از شهروندان داخل کابین آسانسور واقع در شهریار،شهرک کاروان،جنب فروشگاه کوروش گزارش شد. به دنبال آن ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار بلافاصله اکیپ عملیاتی امداد و نجات ایستگاه 101 مرکزی را به محل اعزام کرد. نجات گران به محض رسیدن با ارزیابی کلی واطلاع از موقعیت دقیق کابین آسانسور در داخل ساختمان سریعا عملیات ویژه نجات را آغاز کردند. ماموران سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار با اتخاذ تدابیر لازم وایمن سازی محیط با قطع برق آسانسور، کابین آسانسور که بین یکی از طبقات متوقف و یک نفر از شهروندان در داخل آن محبوس شده بود را با سیستم دستی از طریق اتاقک کنترل آسانسور کابین به حرکت درآورده و در موازات یکی از طبقات با استفاده از کلید اضطراری، درب آسانسور را باز نموده و فرد محبوس شده را بدون هیچگونه آسیبی از داخل کابین خارج نمودند.

6

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 21:35 روز شنبه چهارم فروردین ماه نودوهفت طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تصادف دو دستگاه خودرو سبک و سنگین  با یکدیگر واقع درجاده دینارآباد به طرف شهریار گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ ایستگاه های 501 رزکان، 101 مرکزی و 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید دو دستگاه خودرو شامل پژو پارس و تریلر به علت عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی با یکدیگر برخورد نموده که منجر به محبوس شدن سه نفر از سرنشین پژو پارس گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری افراد محبوس از داخل خودرو خارج که متاسفانه منجر به فوت دو نفر و مصدوم شدن یک نفر گردیده بود که فرد مصدوم با همکاری اورژانس 115 شهریار سریعا به مرکز درمانی منتقل و اجساد دو نفر دیگر جهت انتقال به سردخانه تحویل نیروی انتظامی مستقر در محل حادثه گردید.

7000

6999

7001

7002

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf