آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

1-ساعت 14:25 روز شنبه شانزدهم دیماه نودوشش با مراجعه حضوری محصلی حدودا 13 ساله با خانواده به ایستگاه 301 سازمان آتش نشانی شهریار واقع در فاز یک اندیشه که یک حلقه انگشتر در انگشت دست وی گیر کرده و متورم شده بود بلافاصله امدادگران ایستگاه مذکور به کمک او رفته و اقدامات لازم را انجام دادند.
نجاتگران آتش نشانی بلافاصله با استفاده ازدستگاه انگشتربر و دیگر تجهیزات مورد نیاز اقدام به بریدن انگشتر کرده و انگشت دست این شخص را آزاد نمودند.

2-ساعت 18:05 روزشنبه شانزدهم دیماه نودوشش با مراجعه حضوری جوانی حدودا 19 ساله به ایستگاه 201 سازمان آتش نشانی شهریار واقع در امیریه که یک حلقه انگشتر در انگشت دست وی گیر کرده و متورم شده بود بلافاصله امدادگران ایستگاه مذکور به کمک او رفته و اقدامات لازم را انجام دادند.
نجاتگران آتش نشانی بلافاصله با استفاده تجهیزات مورد نیاز اقدام به بریدن انگشتر نموده و ضمن تحویل انگشتر به شخص مذکور انگشت دست فرد را آزاد و رها نمودند.
کلیه شهروندان محترم می توانند در صورت وقوع این نوع حادثه در هر ساعت از شبانه روز به نزدیک ترین ایستگاه آتش نشانی محل سکونت خود مراجعه نمایند.

6730

6731

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 09:36 صبح  روز شنبه شانزدهم دیماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار واژگونی یکدستگاه خودرو نیسان حامل بار واقع درجاده امیریه به طرف شهریار،نرسیده به رستوران سارای گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 201 امیریه را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردیدیکدستگاه خودرو نیسان حامل اثاثیه منزل به علتی نامعلوم واژگون و منجر به بروز خسارت مالی به خودرو مذکور و بار نیسان گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری  پس از برگرداندن خودرو به حالت اولیه  محل ایمن گردید.

خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشته است.

6728

6729

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 17:49 روزجمعه پانزدهم دیماه نودوشش طی تماس  با سامانه 125 آتش نشانی شهریار محبوس شخصی داخل چاه واقع در شهریار،فردوسیه گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه های 701 کهنز و 101 مرکزی را به همراه مسئول کشیک راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید جوانی حدودا 25 ساله به علتی نامعلوم داخل چاه 20 متری محبوس شده که با سرعت عمل آتش نشانان فرد مذکور از داخل چاه خارج و و از مرگ نجات یافت.

3322

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 20:04 روز پنجشنبه چهاردهم دیماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار گیر کردن پای نوجوانی 12ساله بین کابین آسانسور و طبقه واقع در شهریار،شهرک کمیته،کوچه شهید طوقانی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 401 شهریار را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید پای نوجوانی حدودا 12 ساله به علت غیر استاندارد بودن آسانسور بین کابین و طبقه گیر کرده بود که با رعایت نکات ایمنی پای فرد آزاد و رها گردید.

6722

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 17:34 روزپنجشنبه چهاردهم دیماه نودوشش  طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار گازگرفتگی یک کارگر افغان واقع در شهریار،شهرک شاهد،انتهای خیابان یاس شرقی،جنب مدرسه گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 101 مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید فرد مذکور به علت نشت گاز منواکسید کربن دچار گازگرفتگی گردید که با همکاری اورژانس 115 شهریار  مستقر در محل حادثه به بیمارستان انتقال و از مرگ نجات یافت.

00000

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf