آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 20:16 روزسه شنبه سی ام آبانماه نودو شش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حادثه محبوس شدن شش نفراز شهروندان در کابین آسانسور واقع در شهریار،ابتدای فاز یک اندیشه،جنب بانک مسکن گزارش شد. به دنبال آن ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار بلافاصله اکیپ عملیاتی امدادونجات ایستگاه 301 اندیشه را به محل فوق اعزام نمود. نجات گران به محض رسیدن با ارزیابی کلی واطلاع از موقعیت دقیق کابین آسانسور در داخل ساختمان سریعا عملیات ویژه نجات را آغاز کردند. ماموران سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار با اتخاذ تدابیر لازم وایمن سازی محیط با قطع برق آسانسور، کابین آسانسور که بین  طبقات متوقف وشش نفر از شهروندان در داخل آن محبوس شده بود را با سیستم دستی از طریق اتاقک کنترل آسانسور کابین به حرکت درآورده و در موازات یکی از طبقات با استفاده از کلید اضطراری، درب آسانسور را باز نموده و افراد محبوس شده را بدون هیچگونه آسیبی از داخل کابین خارج نمودند.

6580

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 15:18 عصرروز سه شنبه سی ام آبانماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار انفجار منجر به حریق یک مجتمع تجاری واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،ابتدای خیابان دوازدهم غربی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 301 اندیشه  و 101 مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گرید نشت گاز شهری در یک واحد اداری از قسمت اجاق گاز باعث انفجار،حریق و بروز خسارت به چهار دستگاه خودرو پارک شده در خیابان گردیده بود که ضمن نجات خانمی حدودا 34 ساله و قطع جریان برق،گاز و اطفاء ایمن سازی کامل محل مذکور صورت پذیرفت.

خوشبختانه این انفجار مصدومی نداشته است.

6581

6582

6583

6584

6585

 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 13:16  روز سه شنبه سی ام آبانماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار ریزش کف پارکینگ یک مجتمع مسکونی واقع در شهریار،فاز یک مخابرات،کوچه صدف گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 701 کهنز را با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود  و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید کف پارکینگ یک مجتع مسکونی نشست کرده و منجر به ریزش دهانه چاه، ایجاد حفره عمیق گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل و محصور نمودن محل با نوارخطر  و اخطار توصیه های لازم به ساکنین مجتمع مبنی بر هماهنگی سریع با مهندس ناظر  در این زمینه صورت پذیرفت.

0.0.0.0

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 13:15 روز دوشنبه بیست و نهم آبانماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار برخورد یکدستگاه خودرو پژو 206 با تیر برق واقع در شهریار،انتهای شهرک وائین گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلا فاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه 101 مرکزی را به صدا درآورد و امداد گران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودرو پژو 206 به علت عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمائی با تیر چراغ برق برخورد نموده که منجر به محبوس و مصدوم شدن سه نفر از سرنشین خودرو فوق گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری افراد مصدوم باهمکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال و خودرو مذکور جهت انتقال به پارکینگ تحویل پلیس راهور مستقر در محل حادثه گردید.

6577

6578

6579

 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 06:40 صبح روزدوشنبه بیست و نهم آبانماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حادثه محبوس شدن یک نفر از شهروندان داخل کابین آسانسور واقع در شهریار،خیابان شهید مصطفی خمینی(ره)،خیابان شهید پرویز خانی گزارش شد. به دنبال آن ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار بلافاصله اکیپ عملیاتی امداد و نجات ایستگاه 401 شهریار را به محل اعزام کرد. نجات گران به محض رسیدن با ارزیابی کلی واطلاع از موقعیت دقیق کابین آسانسور در داخل ساختمان سریعا عملیات ویژه نجات را آغاز کردند. ماموران سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار با اتخاذ تدابیر لازم وایمن سازی محیط با قطع برق آسانسور، کابین آسانسور که بین یکی از طبقات متوقف و یک نفر از شهروندان در داخل آن محبوس شده بود را با سیستم دستی از طریق اتاقک کنترل آسانسور کابین به حرکت درآورده و در موازات یکی از طبقات با استفاده از کلید اضطراری، درب آسانسور را باز نموده و فرد محبوس شده را بدون هیچگونه آسیبی از داخل کابین خارج نمودند.

6

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf