آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 03:29 بامداد روز دوشنبه هفدهم مهر ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار برخورد یکدستگاه خودرو L90  با تیر چراغ برق واقع در جاده شهریار به کرج،روبروی پارک دانشجو گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 101 مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودرو L90  و به گفته پلیس راهور به علت خواب آلودگی و عدم کنترل خودرو توسط راننده به تیر برق کتار جاده برخورد نموده و منجر به مصدوم شدن راننده خودرو گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری شخص مصدوم  با همکاری اورژانس 115 به بیمارستان انتقال و محل تحویل راهنمائی و رانندگی مستقر در محل حادثه گردید.

تصاویر ارسالی :آتش نشان علی خلج

6542

6543

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 20:34  روز جمعه چهاردهم مهر ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار گازگرفتگی چهار نفر از شهروندان واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان یازدهم شرقی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 301 اندیشه را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید چهار نفر از شهروندان  به علت عدم رعایت اصول ایمنی دچار گازگرفتگی شدند که با همکاری اورژانس 115 شهریار  مستقر در محل حادثه به بیمارستان انتقال و از مرگ نجات یافتند.

00000

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 19:12 روز جمعه چهاردهم مهر ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حادثه گیر کردن انگشت دست کودکی چهار ساله  در میان رکاب دوچرخه  واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان پنجم غربی گزارش گردید.

ستادفرمانداهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه 301 اندیشه را به صدا درآورد و امداد گران با امکانات و تجهیزات کامل به محل حادثه اعزم و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید انگشت دست کودکی چهار ساله در میان رکاب دوچرخه گیر کرده  که با تلاش آتش نشان انگشت دست کودک رها سازی شد.

6534

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 22:57 روز پنجشنبه سیزدهم مهرماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حادثه محبوس شدن یک نفر از شهروندان داخل کابین آسانسور واقع در شهریار،خیابان ولیعصر(عج) گزارش شد. به دنبال آن ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار بلافاصله اکیپ عملیاتی امداد و نجات ایستگاه 401 شهریار را به محل اعزام کرد. نجات گران به محض رسیدن با ارزیابی کلی واطلاع از موقعیت دقیق کابین آسانسور در داخل ساختمان سریعا عملیات ویژه نجات را آغاز کردند. ماموران سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار با اتخاذ تدابیر لازم وایمن سازی محیط با قطع برق آسانسور، کابین آسانسور که بین یکی از طبقات متوقف و یک نفر از شهروندان در داخل آن محبوس شده بود را با سیستم دستی از طریق اتاقک کنترل آسانسور کابین به حرکت درآورده و در موازات یکی از طبقات با استفاده از کلید اضطراری، درب آسانسور را باز نموده و فرد محبوس شده را بدون هیچگونه آسیبی از داخل کابین خارج نمودند.

6

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 23:08  روز چهارشنبه دوازدهم مهرماه نودوشش با مراجعه حضوری جوانی حدودا  25 ساله به ایستگاه 401  آتش نشانی شهریار که یک حلقه انگشتر در انگشت دست وی گیر کرده و متورم شده بود بلافاصله امدادگران ایستگاه مذکور به کمک او رفته و اقدامات لازم را انجام دادند.
نجاتگران آتش نشانی بلافاصله با استفاده ازدستگاه انگشتربر و دیگر تجهیزات مورد نیاز اقدام به بریدن انگشتر کرده و انگشت دست این شخص را آزاد کردند.
کلیه شهروندان محترم می توانند در صورت وقوع این نوع حادثه در هر ساعت از شبانه روز به نزدیک ترین ایستگاه آتش نشانی محل سکونت خود مراجعه نمایند.

6516

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf