آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 21:23 روز دوشنبه دهم مهرماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حادثه محبوس شدن سه نفر از شهروندان داخل کابین آسانسور واقع در شهریار،امیریه،بلوار امام خمینی(ره)،خیابان آزادی اول گزارش شد. به دنبال آن ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار بلافاصله اکیپ عملیاتی امداد و نجات ایستگاه 201 امیریه را به محل اعزام کرد. نجات گران به محض رسیدن با ارزیابی کلی واطلاع از موقعیت دقیق کابین آسانسور در داخل ساختمان سریعا عملیات ویژه نجات را آغاز کردند. ماموران سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار با اتخاذ تدابیر لازم وایمن سازی محیط با قطع برق آسانسور، کابین آسانسور که بین یکی از طبقات متوقف و سه نفر از شهروندان در داخل آن محبوس شده بود را با سیستم دستی از طریق اتاقک کنترل آسانسور کابین به حرکت درآورده و در موازات یکی از طبقات با استفاده از کلید اضطراری، درب آسانسور را باز نموده و افراد محبوس شده را بدون هیچگونه آسیبی از داخل کابین خارج نمودند.

6

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 20:23  روز دوشنبه دهم مهر ماه نودو شش با مراجعه حضوری کودکی دو ساله به همراه خانواده به ایستگاه  101 مرکزی که درب سماور در انگشت دست  وی گیر کرده و متورم شده بود بلافاصله امدادگران ایستگاه  مذکور به کمک او رفته و اقدامات لازم را انجام دادند.
نجاتگران آتش نشانی بلافاصله با استفاده ازدستگاه انگشتربر و دیگر تجهیزات مورد نیاز با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی اقدام به بریدن درب سماور نموده و انگشت دست کودک را آزاد نمودند.

کلیه شهروندان محترم می توانند در صورت وقوع این نوع حادثه در هر ساعت از شبانه روز به نزدیک ترین ایستگاه آتش نشانی محل سکونت خود مراجعه نمایند.

6506

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 22:48 روز یکشنبه نهم مهرماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار نقص فنی جک خودروبر و محبوس شدن یکدستگاه خودرو پراید با دو سرنشین در طبقه منفی یک واقع در شهریار،ابتدای فاز یک اندیشه گزارش شد. به دنبال آن ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار بلافاصله اکیپ عملیاتی امداد و نجات ایستگاه 301 اندیشه را به محل اعزام کرد. نجات گران به محض رسیدن با ارزیابی کلی واطلاع از موقعیت دقیق جک خودروبر  سریعا عملیات ویژه نجات را آغاز کردند. ماموران سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار با اتخاذ تدابیر لازم وایمن سازی محیط با قطع جریان برق نسبت به رها سازی افراد و خودرو مذکور اقدام نمودند.

6498

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 11:34 روز یکشنبه نهم مهر ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار گیر کردن یک دستگاه خودرو پژو 206 در کابین آسانسور خودرو بر واقع در شهریار،میدان معلم،خیابان ستایش،کوچه سرشار گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 101 مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودرو پژو 206 که در حال خارج شدن از کابین آسانسور خودرو بر به داخل پارکینگ بود به علت نقص فنی،کابین آسانسور پائین تر از کف پارکینگ قرار گرفته و منجر به گیر کردن خودرو فوق گردیده بود که با تلاش آتش نشانان و با رعایت نکات ایمنی و قطع جریان برق خودرو پژو 206 از محل مذکور خارج و به داخل پارکینگ انتقال داده شد.

خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشته است.

0.0.0.0

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 06:12 صبح روز یکشنبه نهم مهر ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تصادف یکدستگاه خودرو پراید واقع درشهریارتقاطع غیر همسطح سپاه گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 101 مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودرو پراید به علتی نامعلوم از مسیر جاده منحرف و منجر به مصدوم شدن چهار نفر از سرنشینان خودرو فوق گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری افراد مصدوم با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال داده شدند.

3322

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf