آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعات 19:23 بیست و هشتم اسفند ماه نودوپنج ،17:48 یکم فروردین ماه نودوشش ،18:57 سوم فروردین ماه نودوشش  طی سه مرحله تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حادثه محبوس شدن شش نفراز شهروندان در کابین آسانسور مرحله اول واقع در شهریار،چهار راه شهید بهشتی،کوچه شیخ طبرسی،مرحله دوم واقع در شهریار،خیابان طالقانی،روبروی کوچه گل محمدی و مرحله سوم واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان دوم غربی گزارش شد. به دنبال آن ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار بلافاصله اکیپ عملیاتی امدادونجات ایستگاه های 401 شهریار و 301 اندیشه را به محل های فوق اعزام نمود. نجات گران به محض رسیدن با ارزیابی کلی واطلاع از موقعیت دقیق کابین آسانسور در داخل ساختمان سریعا عملیات ویژه نجات را آغاز کردند. ماموران سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار با اتخاذ تدابیر لازم وایمن سازی محیط با قطع برق آسانسور، کابین آسانسور که بین  طبقات متوقف و شش نفر از شهروندان در داخل آن محبوس شده بود را با سیستم دستی از طریق اتاقک کنترل آسانسور کابین به حرکت درآورده و در موازات یکی از طبقات با استفاده از کلید اضطراری، درب آسانسور را باز نموده و افراد محبوس شده را بدون هیچگونه آسیبی از داخل کابین خارج نمودند.

3990

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 07:02 صبح روز شنبه بیست و هشتم  اسفند ماه نودوپنج  طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار گازگرفتگی سه نفر از شهروندان واقع در شهریار،میدان معلم گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 401 شهریار را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید سه نفر از شهروندان  به علت دودکش بخاری در نما  دچار گازگرفتگی شدند که با همکاری اورژانس 115 شهریار  مستقر در محل حادثه به بیمارستان انتقال یافتند.

00000

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 09:25  روز جمعه بیست و هفتم اسفندماه نودو پنج طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار واژگونی یکدستگاه خودرو نیسان واقع درشهریار،کهنز،نرسیده به ورودی بهشت رضوان گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 701 کهنز را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودرو نیسان به علتی نامعلوم از مسیر جاده منحرف ، واژگون و منجر به مصدوم شدن دو نفر گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری  محل تحویل پلیس راهور گردید.

3979

3980

3981

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعات 17:46،15:58 روزهای پنجشنبه و جمعه بیست و ششم و بیست و هفتم اسفند ماه نودو پنج  طی دو مرحله تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حادثه محبوس شدن چهارنفراز شهروندان مرحله اول واقع در شهریار،خیابان ولیعصر(عج)،روبروی بیمارستان امام سجاد(ع) و مرحله دوم واقع در شهریار،خیابان ولیعصر(عج)،کوچه رودکی گزارش شد. به دنبال آن ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار بلافاصله اکیپ عملیاتی امدادونجات ایستگاه 401 شهریار را به محل های فوق اعزام نمود. نجات گران به محض رسیدن با ارزیابی کلی واطلاع از موقعیت دقیق کابین آسانسور در داخل ساختمان سریعا عملیات ویژه نجات را آغاز کردند. ماموران سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار با اتخاذ تدابیر لازم وایمن سازی محیط با قطع برق آسانسور، کابین آسانسور که بین  طبقات متوقف وچهارنفر از شهروندان در داخل آن محبوس شده بود را با سیستم دستی از طریق اتاقک کنترل آسانسور کابین به حرکت درآورده و در موازات یکی از طبقات با استفاده از کلید اضطراری، درب آسانسور را باز نموده و افراد محبوس شده را بدون هیچگونه آسیبی از داخل کابین خارج نمودند.

3982

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 10:38 روزپنجشنبه بیست و ششم اسفند ماه نودو پنج طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار محبوس شدن کودکی دو ساله در یکدستگاه خودرو سواری واقع در شهریار،شهرک صدف،خیابان شهدای گمنام،خیابان گلستان هشتم  گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله  امدادگران ایستگاه 101 مرکزی را با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید  کودکی دو ساله در داخل یکدستگاه خودرو سواری محبوس شده بودکه با تلاش نیروهای امدادی سازمان باهماهنگی مالک خودرو درب وسیله نقلیه باز و کودک مذکور صحیح و سالم تحویل خانواده اش گردید.

 

alt

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf