آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 18:21 روز سه شنبه هفدهم شهریور ماه نودو چهار طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار واژگونی یکدستگاه خودرو پزو 405  واقع در شهریار،رزکان،نرسیده به پاسگاه گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه های 501 رزکان و 101 مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید  یکدستگاه خودرو پزو 405 به علتی نامعلوم واژگون  و منجر به مصدوم و  محبوس شدن یک نفرگردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری فرد  مذکور  از داخل خودرو خارج و با همکاری اورژانس 115 شهریار  مستقر در محل حادثه بیمارستان انتقال و محل تحویل نیروی انتظامی گردید.

 

 

 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 18:19 روز سه شنبه هفدهم شهریور ماه نودو چهار طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حادثه محبوس شدن دو نفر از شهروندان داخل کابین آسانسور واقع در شهریار،رضی اباد بالا،خیابان یاس پنجم گزارش شد.به دنبال آن ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار بلافاصله اکیپ عملیاتی امدادونجات ایستگاه 801 رضی آباد را به محل اعزام کرد.نجات گران به محض رسیدن با ارزیابی کلی  واطلاع ازموقعیت دقیق کابین آسانسور در داخل ساختمان سریعا عملیات ویژه نجات را آغاز کردند.ماموران سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار با اتخاذ تدابیر لازم وایمن سازی محیط با قطع برق آسانسور،کابین آسانسور که بین یکی از طبقات متوقف و دو نفر از شهروندان درداخل آن محبوس شده بودند را با سیستم دستی از طریق اتاقک کنترل آسانسور کابین به حرکت درآورده ودر موازات یکی از طبقات با استفاده از کلید اضطراری،درب آسانسور را باز نموده و افراد محبوس شده را بدون هیچگونه آسیبی از داخل کابین خارج نمودند.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 10:19 روز سه شنبه هفدهم شهریور ماه نودو چهار طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار محبوس شدن یک قلاده گربه در بالای درخت واقع در شهریار،شهرک وائین،خیابان بعثت پنجم،کوچه سپیدار یکم گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 101 مرکزی را  با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل فوق نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یک قلاده گربه درمیان شاخ و برگ یک اصله درخت محبوس شده  که با تلاش آتش نشانان گربه مذکور از بالای درخت نجات داده شد و رهاسازی صورت پذیرفت.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 23:56 روز یکشنبه پانزدهم شهریور ماه نودو چهار با مراجعه حضوری مردی 25 ساله به ایستگاه 301 آتش نشانی شهریار که یک حلقه انگشتر در انگشت دست چپ وی گیر کرده و متورم شده بود بلافاصله امدادگران ایستگاه  مذکور به کمک او رفته و اقدامات لازم را انجام دادند.
نجاتگران آتش نشانی بلافاصله با استفاده ازدستگاه انگشتربر و دیگر تجهیزات مورد نیاز اقدام به بریدن انگشتر کرده و ضمن تحویل انگشتر به شخص مذکور  انگشت دست فرد را آزاد نمودند.
کلیه شهروندان محترم می توانند در صورت وقوع این نوع حادثه در هر ساعت از شبانه روز به نزدیک ترین ایستگاه آتش نشانی محل سکونت خود مراجعه نمایند.

 

 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 09:56 صبح روز یکشنبه پانزدهم شهریور ماه نودو چهار طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار گیر کردن پای شخصی داخل پل واقع در شهریار، خیابان شهید مصطفی خمینی(ره)،روبروی بانک ملی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه های 401 شهریار و 101 مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید پای چپ مردی 43 ساله در داخل پل جوی آب گیر کرده که با تلاش آتش نشانان بوسیله تجهیزات نجات پای فرد آزاد و رها گردید.

 

 

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf