آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه دهم شهریور ماه نودو دو ساعت 11:26 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تصادف دو دستگاه خودرو پراید واقع در شهریار،میدان نماز به طرف دینارآباد گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه 501 رزکان را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و دو دستگاه خودرو پراید به علت بی احتیاطی با یکدیگر برخورد نموده که منجر به مصدوم شدن دو نفر گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری ازنشت بنزین و قطع سرباطری خودروها افراد مصدوم با همکاری اورژانس 115 شهریار به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه دهم شهریور ماه نودو دو ساعت 08:03 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار برخورد سه دستگاه خودرو با یکدیگر واقع در شهریار،میدان نماز به طرف تهران گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد  و نجات ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و سه دستگاه خودرو شامل دو دستگاه پراید و یکدستگاه پیکان تاکسی به علت عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی با یکدیگر برخورد نموده که منجر به بروز خسارت مالی گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری خودروها اقدامات لازم صورت پذیرفت.

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه ششم شهریور ماه نودو دو ساعت 17:30 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار برخورد دو دستگاه خودرو سواری با یکدیگر واقع در شهریار،میدان شهید صیاد شیرازی به طرف شهرک جعفریه،روبروی شهرک رفاه گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد ونجات ایستگاه 101 مرکزی را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و دو دستگاه خودرو پراید و دوو به علت عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی با یکدیگر بر خورد نموده که منجر به واژگونی پراید و محبوس و مصدوم شدن سه نفر گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری خودروها افراد مصدوم به مراکز درمانی انتقال و خودرو های مذکور به پارکینگ منتقل گردید.

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ظهر امروز ششم شهریور ماه نودو دو ساعت 12:47 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار گیر کردن دست پسر بچه ای هفت ساله در کف شوی حمام واقع در شهریار،امیریه،خیابان آزادگان،کوچه شهامت گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه 201 امیریه را به صدا درآورد و امداد گران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و دست راست پسر بچه ای هفت ساله را که به علت بازیگوشی از قسمت مچ  در کف شوی حمام گیر کرده بود را با تلاش زیاد  آزاد و رها نمودند.

 

 

 

 


 


 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

صبح امروز چهارشنبه ششم شهریورماه نودو دو ساعت 05:32 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تصادف دو دستگاه خودرو سبک وسنگین با یکدیگر واقع در شهریار،کمربندی شهید عباسپور گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلا فاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه 101 مرکزی را به صدا درآورد و امداد گران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و یکدستگاه خودرو پراید با یکدستگاه اتوبوس برخورد نموده که منجر به مصدوم و محبوس شدن چهار نفر از سرنشینان پراید گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت سوخت و قطع سرباطری خودرو ها افرداد مصدوم از داخل خودرو خارج و با همکاری اورژانس 115 شهریار به مراکز درمانی انتقال و خودرو های مذکور به پارکینگ منتقل گردید.

علت این حادثه توسط کارشناسان راهنمائی و رانندگی شهریار تحت بررسی می باشد.

 

 

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf