آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

صفحه اصلی

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 08:32 روزپنجشنبه بیست و پنجم خرداد ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حادثه محبوس شدن یک نفر از شهروندان داخل کابین آسانسور واقع در شهریار،شهرک کاروان،خیابان گسترش گزارش شد. به دنبال آن ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار بلافاصله اکیپ عملیاتی امداد و نجات ایستگاه 101 مرکزی را به محل اعزام کرد. نجات گران به محض رسیدن با ارزیابی کلی واطلاع از موقعیت دقیق کابین آسانسور در داخل ساختمان سریعا عملیات ویژه نجات را آغاز کردند. ماموران سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار با اتخاذ تدابیر لازم وایمن سازی محیط با قطع برق آسانسور، کابین آسانسور که بین یکی از طبقات متوقف و یک نفر از شهروندان در داخل آن محبوس شده بود را با سیستم دستی از طریق اتاقک کنترل آسانسور کابین به حرکت درآورده و در موازات یکی از طبقات با استفاده از کلید اضطراری، درب آسانسور را باز نموده و فرد محبوس شده را بدون هیچگونه آسیبی از داخل کابین خارج نمودند.

 

alt

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 07:45 صبح روز پنجشنبه بیست و پنجم خرداد ماه نودو شش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار وجود یک حلقه مار در داخل استخر واقع در شهریار،بلوار تعاون گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امداد گران ایستگاه 401 شهریار را با امکانات وتجهیزات کامل به محل حادثه اعزام نمود.

در بدو ورود مامورین مشاهده شد که یک حلقه مار در دیواره استخر خالی از آب در داخل باغ رویت شده و باعث رعب و وحشت افراد حاضر در محل گردیده بود که در این عملیات، آتش نشانان،مار را با استفاده از تجهیزات نجات(مار گیری) صید کرده و به نگرانی آنان خاتمه داده و آرامش را به آنان باز گرداندند.

4318

4319

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 23:11 روز سه شنبه بیست و سوم خرداد ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار واژگونی یکدستگاه خودرو پژو 206 واقع در شهریار،بلوار امیر کبیر،نرسیده به تالار باغ گیلاس گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه های 701 کهنز و 101 مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودرو پژو 206  به علت عدم رعایت قوانین ومقررات راهنمائی و رانندگی از مسیر جاده منحرف و پس از برخورد با درخت واژگون  که منجر به مصدوم  و محبوس شدن چهار نفر از سرنشینان  خودرو فوق گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری افراد مذکور از داخل خودرو خارج و با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال و محل تحویل نیروی انتظامی مستقر در محل گردید و متاسفانه پس از پیگیری های لازم یکی از سرنشینان به علت شدت جراحات در بیمارستان فوت نمود.

4315

4316

4317

 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 11:00 صبح روز سه شنبه بیست و سوم خرداد ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تصادف دودستگاه خودرو با یکدیگر واقع درشهریار،بلوار شهید کلهر،میدان فجرگزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 101 مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و  در بدو ورود مامورین مشاهده گردید دو دستگاه خودرو ام وی ام و پراید با یکدیگر برخورد نموده و منجر واژگونی،محبوس و مصدوم شدن پنج نفر از سرنشین پراید گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت سوخت و قطع سرباطری افراد محبوس از داخل خاور خارج و بلافاصله با همکاری اورژانس 115 شهریار به مراکز درمانی انتقال و محل جهت انتقال خودرو ها به پارکینگ تحویل پلیس راهور مستقر در محل حادثه گردید.

4312

4313

4314

 

 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 21:14 روزدوشنبه بیست و دوم خرداد ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حادثه محبوس شدن یک نفر از شهروندان داخل کابین آسانسور واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان طالقانی،نبش خیابان ششم غربی گزارش شد. به دنبال آن ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار بلافاصله اکیپ عملیاتی امداد و نجات ایستگاه 301 اندیشه را به محل اعزام کرد. نجات گران به محض رسیدن با ارزیابی کلی واطلاع از موقعیت دقیق کابین آسانسور در داخل ساختمان سریعا عملیات ویژه نجات را آغاز کردند. ماموران سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار با اتخاذ تدابیر لازم وایمن سازی محیط با قطع برق آسانسور، کابین آسانسور که بین یکی از طبقات متوقف و یک نفر از شهروندان در داخل آن محبوس شده بود را با سیستم دستی از طریق اتاقک کنترل آسانسور کابین به حرکت درآورده و در موازات یکی از طبقات با استفاده از کلید اضطراری، درب آسانسور را باز نموده و فرد محبوس شده را بدون هیچگونه آسیبی از داخل کابین خارج نمودند.

 

alt

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf