آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 13:52 روز جمعه هجدهم اسفند ماه هزاروچهارصدودو طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو پژو 405 واقع در محور شهریار به تهران،روبروی شرکت بهتک گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 5 شهید قائنی رزکان را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید خودرو فوق به علتی نامعلوم و به شرح تصاویر طعمه حریق شده بود که توسط افراد حاضر در محل با خاموش کننده آتش نشانی کنترل و با تلاش آتش نشانان باغستان و شهریار بطور کامل اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری بعمل آمد.

علت بروز این حریق توسط کارشناسان مربوطه تحت بررسی می باشد.

006000

 

006001

روابط عمومی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 00:52 بامداد روز دوشنبه چهاردهم اسفند ماه هزارو چهارصد ودو  طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق اتاقک سبزی فروشی واقع در شهریار،خیابان شهید مصطفی خمینی(ره)،بلوار شهید درخشان گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 4 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید  محل فوق به علتی نامعلوم طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری بعمل آمد.

علت بروز این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان اتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

005986

005987

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 20:45 روز یکشنبه سیزدهم اسفند ماه هزارو چهارصدو دو طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق درز انقطاع واقع درشهریار،فاز یک اندیشه،خیابان شهید دنیامالی،خیابان شاهد غربی گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 3 اندیشه را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید مقداری ضایعات  در درز انقطاع مجتمع مسکونی طعمه حریق شده  که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

005985

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 07:13 روز شنبه دوازدهم  اسفند ماه هزاروچهارصدودو طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو پراید واقع در شهریار،شهرک جعفریه،بلوار امام رضا(ع) گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 6 جعفریه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید خودرو فوق به علتی نامعلوم طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش به اماکن مجاور جلوگیری بعمل آمد.

علت بروز این حریق توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

005981

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 11:56 روز چهارشنبه نهم اسفند ماه هزاروچهارصدودو طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق آشپزخانه یک منزل مسکونی  واقع درشهریار،فاز یک اندیشه،خیابان شهید دنیامالی،خیابان ارغوان سیزدهم گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 3 اندیشه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید آشپزخانه منزل فوق به علتی نامعلوم  طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

علت بروز این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

005978

005979

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf