آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 15:14 عصر روز پنجشنبه هفدهم فروردین ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق ایزوگام در پشت بام یک مجتمع مسکونی  واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان مدرس،فواصل خیابان سوم و چهارم گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 301 اندیشه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید قسمتی از ایزوگام پشت بام به علت پارگی شیلنگ پیک نیک طعمه حریق شده و منجر به مصدوم شدن مردی حدودا پنجاه ساله از ناحیه دست و پا گردیده بود که ضمن امداد به فرد مذکور حریق بطور کامل مهار و خاموش گردید.

4023

4024

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 14:52 روزپنجشنبه هفدهم فروردین ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو ون واقع درشهریار،انتهای شهرک وائین،بلوار شورا گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 101 مرکزی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید خودرو فوق به علتی نامعلوم طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری بعمل آمد.

علت بروز این آتش سوزی و همچین میزان خسارت وارده توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

4025

4026

4027

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهریار از انفجار کارگاه انتشار گاز مایع در این شهر خبر داد و گفت: ۵۰ کپسول گاز مایع در این کارگاه مهار شد.

احمد کریمی با بیان این که ساعت 11:11 روز چهارشنبه شانزدهم فروردین ماه نودوشش کارگاه چوب در کهنز این شهر دچار حریق شد، افزود: این حریق از طریق این کارگاه چوب به کارگاه شارژ سیلندرهای مایع «ال.پی.جی» که در مجاورت این کارگاه بود سرایت کرد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهریار گفت: آتش نشانان به سرعت پس از اطلاع از این حادثه خود را به محل حریق رساندند.

وی افزود: قبل از رسیدن آتش نشانان یک سیلندر گاز مایع ۱۱ کیلوگرمی منفجر شده و حریق تمام محوطه کارگاه را فرا گرفته بود.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهریار اضافه کرد:  نزدیک به ۵۰ عدد سیلندر ۲۵ کیلوگرمی گاز مایع در این کارگاه وجود داشت و هر لحظه احتمال وقوع فاجعه ای بزرگ در اثر انفجار این سیلندرها داده می شد و همین امر عملیات اطفا را بسیار مهم کرده بود.

وی افزود: با جانفشانی آتش نشانان شهریار همه سیلندرها از محیط خارج شده و رفع خطر گردید و  آتش نشانان در کمتر از ۴۵ دقیقه حریق را اطفا کردند.

کریمی با بیان اینکه کارگران مستقر در کارگاه به محض وقوع حریق از محل متواری شده بودند گفت: به همین دلیل این حادثه هیچ مصدومی نداشته است.

4019

 

 

 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 00:58 بامدادروز دوشنبه  چهاردهم فروردین ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یک واحد مسکونی واقع درشهریار،فاز یک اندیشه،خیابان شاهد شرقی گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 301 اندیشه و101 مرکزی را با چند دستگاه خودرو عملیاتی و امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یک واحد مسکونی در طبقه اول  به علتی نامعلوم طعمه حریق شده و منجر به بروز خسارت مالی و مصدوم شدن دو نفر گردیده بود که ضمن اعزام افراد مصدوم به مراکز درمانی با تلاش آتش نشانان حریق بطور کامل اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

علت بروز این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

4014

4015

4016

 

 

 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 16:18 روز سه شنبه سیزدهم فروردین ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یک واحد مسکونی واقع درشهریار،خیابان شهید مصطفی خمینی(ره)،کوچه شهید احمد رهگذر گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 401 شهریار و 101 مرکزی را با چند دستگاه خودرو عملیاتی و امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یک واحد مسکونی از قسمت آشپزخانه به علت قرار گرفتن ظروف پلاستیکی بر روی اجاق گاز طعمه حریق شده که قبل از اطلاع به آتش نشانی توسط حاضرین در محل اطفاء و ضمن تهیه گزارش توصیه های ایمنی به ساکنین ارائه گردید.

خوشبختانه این حریق مصدومی نداشته و به مقداری جزئی از وسایل آشپزخانه و دود گرفتگی واحد خسارت وارد گردید.

4005

4006

4007


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf