آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 10:12 صبح روزیکشنبه سیزدهم فروردین ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو هیوندا واقع درشهریار،فاز یک اندیشه،اواسط خیابان پانزدهم غربی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 301 اندیشه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید خودرو فوق به علت نقص برقی موتورطعمه حریق شده که بخشی از حریق قبل از اطلاع به آتش نشانی توسط افراد حاضر در محل  کنترل و آتش نشانان ضمن ایمن سازی کامل توصیه های لازم را به مالک خودرو مذکورارائه نمودند.

4013

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 19:38 روزشنبه پنجم فروردین ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو پیکان وانت واقع درشهریار،وائین،خیابان بعثت چهارم،خیابان رسالت،کوچه رستگار گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 101 مرکزی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید خودرو فوق به علتی نامعلوم از قسمت موتورطعمه حریق شده که بخشی از حریق قبل از اطلاع به آتش نشانی توسط افراد حاضر در محل  کنترل و آتش نشانان ضمن ایمن سازی کامل توصیه های لازم را به مالک خودرو مذکورارائه نمودند.

4002

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 16:08 روزجمعه چهارم فروردین ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو پژو 405 واقع درشهریار،دینارآباد،خیابان هفت خانگی،کوچه درخشان گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 501 شهید قائنی رزکان را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید خودرو فوق به علتی نامعلوم از قسمت موتورطعمه حریق شده که بخشی از حریق قبل از اطلاع به آتش نشانی توسط افراد حاضر در محل  کنترل و آتش نشانان ضمن ایمن سازی کامل توصیه های لازم را به مالک خودرو مذکورارائه نمودند.-

00

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 05:19 صبح روز جمعه چهارم فروردین ماه نودو شش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکباب مغازه لوازم یدکی واقع در شهریار،عباس آباد گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 401 شهریارو 101 مرکزی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکباب مغازه لوازم یدکی به علتی نامعلوم  طعمه حریق شده  که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

علت بروز این آتش سوزی و همچنین خسارت وارده توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

3996

3997

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 14:55 روزچهارشنبه دوم فروردین ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو پژو 405(تاکسی) واقع درشهریار،شهرک صدف،خیابان بیات شمالی،کوچه آبان گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 101 مرکزی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید خودرو فوق به علتی نامعلوم از قسمت موتور طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری بعمل آمد.

علت بروز این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

3999

4000

 

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf