آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

با تلاش همه جانبه آتش نشانان، آتش سوزی گسترده انبار کارخانه تولید فوم در باغستان شهریار مهار گردید.

رخداد این آتش سوزی ساعت 18:53 روز یکشنبه هفدهم مرداد ماه نودوپنج طی تماس آتش نشانی باغستان به آتش نشانی شهریار جهت اعزام نیروی کمکی اطلاع رسانی شد و با توجه به حساسیت موضوع مهندس کریمی مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهریار به همراه معاونت عملیات و مسئولین ایستگاه ها در محل حضور یافتند.

آتش نشانان شهریار به محض رسیدن به محل حادثه عملیات اطفاء را با ایجاد حلقه محاصره برای کنترل مهار آتش سوزی و جلوگیری از گسترش آن به دیگر قسمت ها شروع نمودند و مشخص شد حریق در دو سوله دو هزار متری تولید و نگهداری فوم رخ داده است.

با توجه به وجود مواد قابل اشتعال در این انبارها دود و آتش زیادی محل را فراگرفته بود به صورتی‌که دود این حریق از کیلومترها قابل مشاهده بود. همچنین سقف یکی از سوله ها از شدت گرما تخریب شده بود.

سرانجام پس از یک عملیات طولانی پس از سه ساعت و هشت دقیقه حریق با همکاری آتش نشانی های تهران،فاز سه اندیشه و باغستان طور کامل مهار و خاموش گردید.

علت بروز این آتش سوزی و همچنین خسارت وارده توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی باغستان در حال بررسی می باشد.

 

 

 

 

 

 



پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 04:41 صبح روز یکشنبه هفدهم مردادماه نودو پنج طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکباب مغازه اغذیه فروشی واقع در شهریار، فاز یک اندیشه، بلوار شهید دنیا مالی، نبش خیابان هشتم غربی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 301 اندیشه و 101 مرکزی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکباب مغازه اغذیه به علتی نامعلوم طعمه حریق شده بود که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری بعمل آمد.

خوشبختانه این حریق مصدومی نداشته و علت بروز این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

2006

2007

2008

2009

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 21:00 روز شنبه شانزدهم مرداد ماه نودو پنج طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو پژو 405 واقع در شهریار،شهرک مخابرات،روبروی تالار قصر سامان،کوچه کوشا گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 701 کهنز و 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردیدیکدستگاه خودرو پژو 405 به علتی نامعلوم طعمه حریق شده که بخشی از حریق قبل از اطلاع به آتش نشانی توسط افراد حاضر در محل بوسیله خاموش کننده دستی کنترل و آتش نشانان ضمن ایمن سازی کامل توصیه های لازم را به مالک خودرو مذکور ارائه نمودند.

2010

2011

2012

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار


ساعت 22:26 روزسه شنبه دوازدهم مرداد ماه نودوپنج طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه کولرآبی واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،ابتدای خیابان دوازدهم غربی گزارش گردید.


ستادفرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 301 اندیشه را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق نمودو در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه کولر آبی در پشت بام یکباب منزل مسکونی به علت اتصالی از قسمت موتور طعمه حریق شده بود و با توجه به عدم گسترش حریق خود به خود خاموش گردید.

آتش نشانان ضمن ایمن سازی کامل محل به مالک کولر مذکور توصیه نمودند سریعا نسبت به تعمیر ویا تعویض موتور کولر مذکور توسط نمایندگی های مجاز اقدام نماید.

1980

 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

 

ساعت 13:42 عصرروز دوشنبه چهارم مرداد ماه نودوپنج طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار آتش سوزی گسترده باغ واقع در شهریار،کهنز،روبروی بهشت رضوان گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 701 کهنز را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یک قطعه باغ توسط افرادی ناشناس طعمه حریق شده که منجر به بروز خسارت به چهل و پنج اصله درخت میوه گردیده بود که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

 

1923

 

1924

 

 

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf