آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 12:57 روز دوشنبه چهاردهم تیر ماه نودوپنج طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار آتش سوزی گسترده گاوداری واقع در شهریار،امیریه،انتهای خیابان ولیعصر(عج) گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 201 امیریه، 101 مرکزی و 701 کهنز را با چند دستگاه خودرو عملیاتی و تجهیزات کامل به محل حریق اعزام و با توجه به حساسیت موضوع مهندس کریمی سرپرست سازمان به همراه معاونت عملیات در محل حضور یافتند.

در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یک واحد دامداری در حومه شهر امیریه به علت دپو علوفه و غذای دام در محلی بدون حفاظ و عاری از هرگونه تمهیدات و اقدامات ایمنی که گرمای هوا و وزش باد باعث تشدید آتش و محبوس شدن ده راس دام میان شعله های آتش شده بود که با تلاش آتش نشانان تمامی ده راس دام از منطقه آتش رهاسازی و متاسفانه سه راس گوساله در اثر شدت حرارت آتش تلف شدند و سرانجام پس از یک عملیات فشرده حریق در ساعت 17:00 بطور کامل مهار و خاموش گردید.

 

 

 

 


 


 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 17:43 عصر روز شنبه دوازدهم تیر ماه نودوپنج طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکباب مغازه ساندویجی واقع در شهریار،شهرک اداری،جنب دادگاه عمومی انقلاب گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه  101 مرکزی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکباب مغازه فست فود به علت غیر استاندارد بودن لوله کشی گاز و حرارت بیش از حد روغن طعمه حریق شده  که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 23:13 روز پنجشنبه دهم تیر ماه نودو پنج طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو پژو 206 واقع در شهریار،پایانه 22 بهمن به طرف عباس آباد گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید  یکدستگاه خودرو پژو 206 به علتی نامعلوم از قسمت موتور طعمه حریق شده که بخشی از حریق قبل از اطلاع به آتش نشانی توسط افراد حاضر در محل بوسیله خاموش کننده دستی کنترل و آتش نشانان ضمن ایمن سازی کامل  توصیه های لازم را به مالک خودرو مذکور ارائه نمودند.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 13:21 روز پنجشنبه دهم تیر ماه نودو پنج طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو پژو 405 واقع در شهریار،خیابان ولیعصر(عج)،کوچه پروین اعتصامی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید  یکدستگاه خودرو پژو 405 به علتی نامعلوم از قسمت موتور طعمه حریق شده که بخشی از حریق قبل از اطلاع به آتش نشانی توسط افراد حاضر در محل بوسیله خاموش کننده دستی کنترل و آتش نشانان ضمن ایمن سازی کامل  توصیه های لازم را به مالک خودرو مذکور ارائه نمودند.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 18:21 عصر روز سه شنبه هشتم تیر ماه نودو پنج طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق کپسول گاز مایع(پیک نیک)واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان دوازدهم غربی گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 301 اندیشه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید سیلندر گاز مایع در حیاط یکباب منزل مسکونی به علت معیوب بودن شیر گاز طعمه حریق شده بود که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf