آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعات 10:23 و 16:01 روز یکشنبه نهم خرداد ماه نودو پنج طی دو مرحله تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق دو باب مغازه ساندویجی مرحله اول واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،شهرک امید،خیابان کوثر دوم و مرحله دوم واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان میلاد،تقاطع دوم غربی گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 301 اندیشه و 101 مرکزی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و دو باب مغازه ساندویجی که به علتی نامعلوم طعمه حریق شده بود با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری بعمل آمد.

خوشبختانه این دو حریق مصدومی نداشته و به مقداری از وسایل مغازه ها خسارت وارد گردید.

علت بروز این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

 

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 21:51 روز شنبه هشتم خرداد ماه نودوپنج در پی تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی شهریار مبنی بر بروزآتش سوزی در یک مجتمع مسکونی واقع در شهریار،بلوار آزادگان،بعد از بانک ملت،روبروی نمایشگاه آرش ستادفرماندهی آتش نشانی شهریار بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 701 کهنز، 101 مرکزی و 401 شهریار را به محل حادثه اعزام و با توجه به حساسیت موضوع معاونت عملیات سازمان در محل حضور یافت.

در بدو ورود مامورین مشاهده گردید کابین آسانسور یک مجتمع مسکونی به علتی نامعلوم طعمه حریق شده و شعله های آتش به حدی بود که دود به راه پله و تمامی واحدها سرایت و ساکنان ساختمان را  محبوس کرده بود  که آتش نشانان به دو گروه امداد و اطفاء تقسیم و ضمن اطفاء حریق تعداد سی  نفر افراد گرفتار شده در آتش و دود به هوای آزاد انتقال و از مرگ حتمی نجات یافتند.

علت بروز این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار تحت بررسی می باشد.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 20:27 روز پنج شنبه ششم خرداد ماه نودو پنج طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق حاشیه باغ واقع در شهریار،انتهای کوچه شیخ طوسی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید حاشیه باغی توسط افرادی ناشناس طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش  به باغ  و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 17:57 عصر روز چهارشنبه پنجم خرداد ماه نودوپنج طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق کانکس واقع در جاده شهریار به طرف کرج،نرسیده به هفت جوی،جنب نمایندگی سایپا گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 101 مرکزی را با امکانات وتجهیزات کامل به محل حریق اعزام و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید کانکسی به علتی نامعلوم طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

خوشبختانه این حریق مصدومی نداشته است.

 

 

 


 


 


 


 


 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعات 11:08 و 11:17 صبح روز چهارشنبه پنجم خرداد ماه نودو پنج طی دو مرحله تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق دو قطعه باغ واقع در شهریار،بلوار کشاورز،خیابان شهید بهشتی،کوچه استقلال و سپس واقع در شهریار،بلوار شهید کلهر،بعد از پمپ بنزین گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 101 مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل های مورد اشاره نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید دو قطعه باغ در دو نقطه مختلف توسط افرادی ناشناس طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش  به باغ  و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

 

 

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf