آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز شنبه پنجم اردیبهشت ماه نودو چهار ساعت 15:42 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق انبار ضایعات واقع در شهریار،امیریه،بلوار شهید مداحی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 101 مرکزی و 201 امیریه را به صدا در آورده و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید انبار ضایعات به علتی نامعلوم طعمه حریق شده و منجر به بروز گسترش آتش به محوطه کاشی فروشی گردیده بود که با تلاش اتش نشانان حریق اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ظهر روز شنبه پنجم اردیبهشت ماه نودو چهار ساعت 12:21 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق انبار لوازم استوک  خودرو واقع در شهریار،میدان نماز،بلوار پلیس گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 101 مرکزی و 401 شهریار  را به صدا در آورده و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید انباری لوازم  قطعات استوک خودرو  به علتی نامعلوم  طعمه حریق شده بود که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش به اماکن مجاور جلوگیری به عمل آمد.

 

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در 48 ساعت گذشته طی تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی شهریار ستاد فرماندهی سازمان 6 بار زنگ حریق وحوادث  ایستگاه های آتش نشانی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حریق وحوادث به شرح ذیل شدند وضمن اطفاء حریق و امداد رسانی از افزایش خسارت جلوگیری بعمل آوردند.

پنجشنبه سوم اردیبهشت ماه نودو چهار

1-ساعت 13:32 حریق کابل برق  واقع در شهریار،شهرک صدف،خیابان استاد شهریار،خیابان بوستان چهاردهم

2-ساعت  15:14 حریق کارگاه مجسمه سازی به علت فعل و انفعالات شیمیائی واقع در شهریار،امیریه،بلوار امام رضا(ع)،خیابان المهدی

3-ساعت 16:00 شکستگی لوله اب شهری واقع در شهریار،امیریه،خیابان آزادی

4-ساعت 20:35 حریق تعداد زیادی سیلندر گاز 50 کیلوئی و 11 کیلوئی در داخل کارگاهی و خودرو نیسان واقع در جاده شهریار به رباط کریم،نرسیده به انجم آباد

جمعه چهارم اردیبهشت ماه نودو چهار

5-ساعت 00:33 آبگرفتگی یک واحد مسکونی واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،شهرک مریم،کوچه ولایت

شنبه پنجم اردیبهشت ماه نودو چهار

6-ساعت 03:35 باز نمودن درب واحد واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان یکم شرقی

 

 

 

 

 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز سه شنبه یکم اردیبهشت ماه نودو سه ساعت 13:39 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یک واحد مسکونی واقع درشهریار،فاز یک اندیشه،رفاه دوازدهم گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 101 مرکزی و 301 اندیشه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید اتاق خواب یک واحد  مسکونی  به علت خارج شدن شیلنک بخاری از محل اتصال لوله طعمه حریق شده بود که توسط مالک حریق کنترل و با حضور آتش نشانان جهت پوشش ایمنی کامل اقدامات لازم صورت پذیرفت.

خوشبختانه این حریق مصدومی نداشته و  کل واحد دچار دودگرفتگی کامل گردید.

 

 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

صبح روز سه شنبه یکم اردیبهشت ماه نودو چهار ساعت 06:56 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یک اصله درخت کاج  واقع در شهریار،بلوار آزادگان،نرسیده به بهشت رضوان  گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یک اصله درخت کاج توسط افرادی ناشناس طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش به درختان مجاور جلوگیری به عمل آمد.

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf