آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

صبح روز پنج شنبه بیست و پنجم دیماه نودو سه ساعت 05:31 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق باشگاه بدنسازی واقع درشهریار،فاز یک اندیشه،نبش ارغوان پنجم گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 101 مرکزی و  301 اندیشه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید باشگاه ورزشی بدنسازی به علت اتصالی سیم سیار برق و انتقال به میز چوبی طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

خوشبختانه این حریق مصدومی نداشته است.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز سه شنبه بیست و سوم دیماه نود وسه ساعت 18:26 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق اتاقک نگهبانی ساختمان نیمه کاره واقع در شهریار،شهرک وائین،نرسیده به میدان امام خمین(ره) گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 101 مرکزی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید اتاقک نگهبانی یکباب ساختمان نیمه کاره در طبقه سوم به علت روشن ماندن بخاری برقی طعمه حریق شده بود که با تلاش آتش نشانان اطفاء گردید.

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

بامداد روز سه شنبه بیست و سوم دیماه نودو سه ساعت 02:55 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق میوه های یکباب مغازه میوه فروشی واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان هشتم غربی،ضلع شمال شرقی میدان معلم  گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 301 اندیشه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید مقدار زیادی میوه در جلوی یکباب مغازه میوه فروشی به علتی نامعلوم  طعمه حریق شده بود که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری بعمل آمد.

علت این حریق توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

وقوع يک مورد آتش سوزی گسترده سوله انباری،مسکونی  بامداد روز شنبه بیستم دیماه نودو سه ساعت 01:16 به سامانه 125 آتش نشانی شهریار اطلاع داده شد و درپي آن ستاد فرماندهي آتش نشانان ايستگاه 101 مرکزی و 201 امیریه را به همراه خودرو حامل تجهيزات تنفسي و تانکرآب به محل حریق واقع درشهریار،امیریه،روبروی شرکت پیچک اعزام نمود.

آتش نشانان پس از حضور در محل مشاهده کردند که آتش سوزي در يکي از سوله ها که به صورت انباری و مسکونی مورد استفاده قرا می گرفت و به علتی نامعلوم طعمه حریق شده و در مجاورت آن نيز تعدادي سوله ديگر واقع شده که در معرض حريق قرار داشتند.

آتش نشانان با حضور در محل عمليات اطفاء حريق را از چند جهت آغاز کرده و با مهار کردن آتش از سرايت آن به اماکن مجاور جلوگيري و پس از یک عملیات طولانی پس از یک ساعت و پنجاه و سه دقیقه در ساعت 03:09 حریق بطور کامل مهار و خاموش گردید.

خوشبختانه اين حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشته  و همچنین ميزان خسارت مالي وارده به سوله بالا بوده است.

علت این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

صبح روز جمعه نوزدهم دیماه نودو سه ساعت 07:17 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکباب مغازه صافکاری واقع در جاده شهریار به ملارد،روبروی شهرک وائین  گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 101 مرکزی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکباب مغاز صافکاری و نقاشی به علتی نامعلوم  طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشان اطفاء گردید.

 

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf