آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیست و ششم  شهریور ماه نود و سه ساعت 17:47 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق ضایعات در  داخل چهاردیواری  واقع در شهریار،شهرک کمیته،کوچه شهید طوقانی،کوچه جعفری گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 401 شهریار را به صدا در آورده و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید مقداری ضایعات در داخل چهار دیواری توسط افرادی ناشناس طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء گردید.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیست و ششم  شهریور ماه نودو سه ساعت 09:26 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکباب منزل مسکونی واقع درشهریار،فاز یک اندیشه،ضلع شمالی میدان فاطمیه گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 101 مرکزی و 301 اندیشه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکباب منزل مسکونی از قسمت آشپزخانه  به علت نشت گاز شهری  طعمه حریق شده که مقداری از حریق توسط ساکنین با کپسول پودر و گاز کنترل و آتش نشانان جهت پوشش ایمنی در محل حضور یافتند.

در این حادثه یک نفر از ساکنین از ناحیه دست و پا دچار سوختگی گردید.

 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیست و چهارم شهریور ماه نودو سه ساعت 13:30 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق کپسول گاز مایع(11 کیلوئی)واقع در شهریار،شهرک جعفریه،انتهای خیابان یازدهم غربی  گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 101 مرکزی، 301 اندیشه و 601 جعفریه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یک عدد سیلندر گاز 11 کیلوئی به علت پارگی شیلنگ گاز  طعمه حریق شده بود و منجر به مصدوم شدن یک نفر گردیده بود که ضمن اطفاء حریق  فرد مصدوم به بیمارستان انتقال داده شد.

 

 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 16:55 روز جمعه بیست و یکم شهریور ماه نودو سه طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکباب مغازه استودیو فیلم برداری واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان هشتم غربی،کوچه میثاق گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 101 مرکزی و 301 اندیشه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و  در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکباب مغازه استودیو فیلم برداری  به علت اتصالی  سیم  های برق در قسمت شارژ باطری طعمه حریق شده  که با تلاش آتش نشانان  اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری بعمل آمد.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیست و یکم شهریور ماه نودو سه ساعت 12:04 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یک اصله درخت گردو واقع در شهریار،میدان حافظ،بلوار تعاون گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یک اصله درخت گردو توسط افرادی ناشناس طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش به باغ و افزایش خسارت جلو گیری به عمل آمد.

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf