آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

وقوع يک مورد آتش سوزی گسترده کارگاه سپر و جلو پنجره در روز چهارشنبه یکم مرداد ماه نودو سه ساعت 23:10 به سامانه 125 آتش نشانی شهریار اطلاع داده شد و درپي آن ستاد فرماندهي آتش نشانان ايستگاه های  101 مرکزی،201 امیریه،301 اندیشه، 401 شهریار و 501 رزکان  را به همراه خودرو حامل تجهيزات تنفسي و تانکرآب به محل حادثه واقع درشهریار،میدان نماز،بلوار پلیس اعزام و با توجه به حساسیت موضوع جناب آقای درخشان معاونت محترم خدمات شهر،جناب آقای حیدریان مدیرعامل محترم سازمان،جناب آقای رهگذر  مسئول محترم حراست سازمان به همراه معاونت عملیات و پیشگیری و مسئولین ایستگاه ها در محل حاضر شدند.

آتش نشانان پس از حضور در محل مشاهده کردند که آتش سوزي در يکي از کارگاه تولید سپر و جلو پنجره پراید به مساحت تقریبی 500 مترمربع رخ داده و در مجاورت آن نيز تعدادي کارگاه ديگر واقع شده که در معرض حريق قرار داشتند.

آتش نشانان با حضور در محل عمليات اطفاء حريق را از چند جهت آغاز کرده و با مهار کردن آتش از سرايت آن به اماکن مجاور جلوگيري و پس از یک عملیات طولانی پس از سه ساعت و هفت دقیقه دقیقه در ساعت 02:17 بامداد روز پنج شنبه حریق بطور کامل مهار و خاموش گردید.

خوشبختانه اين حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشته  و همچنین ميزان خسارت مالي وارده به کارگاه بالا بوده است.

علت این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریارتحت بررسی می باشد.

 

 

 

 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه دوم مرداد ماه نودو سه ساعت 21:44 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو پژو 206 واقع در شهریار،خیابان شهید مصطفی خمینی،کوچه یاسین  گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه  401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و یکدستگاه خودرو پژو 206 به علت اتصالی در قسمت گرمکن شیشه عقب طعمه حریق شده بود که با تلاش آتش نشان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری بعمل آمد.

خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشته است.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

درمورخه سی و یکم تیر ماه نودو سه ساعت 10:35 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق ضایعات در داخل چهاردیواری واقع درشهریار،میدان بسیج،خیابان سینک گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و مقدار زیادی ضایعات در داخل چهار دیواری که توسط افرادی ناشناس طعمه حریق شده بود اطفاء نموده و از گسترش آتش به باغات مجاور جلوگیری به عمل آوردند.

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه سی ام تیر ماه نودو سه ساعت 17:30 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار انفجار منجر به حریق در یکباب مغازه لوازم  آرایشی و بهداشتی واقع در فاز یک اندیشه،خیابان معلم،فواصل خیابان نهم و دهم غربی  گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 101 مرکزی و 301 اندیشه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و با توجه به حساسیت موضوع جناب آقای حیدریان مدیرعامل محترم سازمان در محل حضور یافت.

در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکباب مغازه لوازم آرایشی و بهداشتی به علت نشت گاز شهری منجر به انفجار و حریق و شکسته شدن شیشه مغازه و  مصدوم شدن سه نفر گردیده بود که ضمن امداد رسانی و اطفاء حریق افراد مصدوم با همکاری اورژانس 115 شهریار به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

 

 

 

 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیست و هشتم تیر ماه نودو سه ساعت 13:24 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار آتش سوزی گسترده حاشیه باغ واقع در شهریار،جاده بهاء گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 101 مرکزی و 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و  حاشیه باغی که توسط افرادی ناشناس طعمه حریق شده بود و به دوازده اصله درخت میوه و یک اصله درخت گردو  خسارت وارد گردید با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش به باغ  و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

 

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf