آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار:

در مورخه دوازدهم آذرماه نودو یک ساعت 19:02 یک کارگاه رنگ کاری کوره ای به وسعت 750 متر مربع از قسمت غربی سوله به متراز حدودا 30 متر مربع به علت بی احتیاطی در هنگام جوشکاری در مجاورت تینر ومایعات قابل اشتعال طعمه حریق شده بود که با تلاش نیروهای عملیاتی آتش نشانی شهریار حریق اطفاء و از گسترش خسارت جلوگیری بعمل آمد.

لازم بذکر است این حادثه مصدومی نداشته و به 20 متر مربع پشم شیشه،سیم کشی داخلی،تعدادی پایه صندلی چوبی  و دودگرفتگی قسمتی از سوله خسارت وارد گردید.

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار:

 

در ساعت 17:12 مورخ هشتم آذرماه نودویک در پی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار مبنی بر انفجار وآتش سوزی در کارخانه رنگ واقع در شهریار،فازیک اندیشه،خیابان درختی بلافاصله اکیپهای اطفائی وعملیاتی سازمان به استعداد شش دستگاه خودرو اطفائی وچهارده نفر نیروی عملیاتی به محل اعزام و به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده گردید در اثر انفجار در کارخانه رنگ آتش سوزی سهمگینی در طبقه دوم ساختمان که محل تولید مواد شیمیائی بود رخ داده که علاوه بر خسارت گسترده به کارخانه مذکور متاسفانه دو نفر از کارگران شاغل در محل طی حادثه کشته وتعداد چهار نفر دیگر از کارگران من جمله مدیر عامل کارخانه مذکور مصدوم گردیده اند.ضمنا اکیپهای اطفائی وامدادی سازمان بلافاصله نسبت به اطفاء حریق و انجام عملیات آوار برداری نسبت به نجات افراد زیر آوار اقدام وسریعا مصدومین جهت مداوا به مراکز درمانی انتقال یافتند.این حادثه پس از چهار ساعت تلاش مستمر در ساعت بیست و یک وپانزده دقیقه به اتمام رسید.

در طول عملیات نجات اطفاء مسئولین شهری من جمله جناب آقای جوهری فرماندار محترم شهریار،جناب آقای اسدی معاونت محترم خدمات شهری شهرداری شهریار،جناب آقای عبدالملکی مدیر عامل محترم سازمان آتش نشانی شهریار،ریاست واکیپ نیروی انتظامی شهریار ،رئیس محترم اداره اطلاعات شهریار،ریاست محترم جمعیت هلال احمر شهرستان شهریار به همرا اکیپپ امداد ونجات و تنی چند از مسئولین در محل حضور داشتند.

علت بروز حادثه  از سوی کارشناسان ایمنی و علت یابی سازمان تحت بررسی می باشد.

 

 

 

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش و خدمات ایمنی شهرداری شهریار:

در مورخه سی ام آبانماه نودویک ساعت 13:18 یکدستگاه خودرو پژو از قسمت موتور به علت اتصالی سیستم برق خودرو طعمه حریق شده بود که با تلاش نیروهای عملیاتی آتش نشانی شهریار حریق اطفاء و از افزایش خسارت جلوگیری بعمل آمد.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار:

صبح امروز سی ام آبانماه نودویک ساعت 05:58 طی تماس تلفنی با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یک کارگاه پلاستیک سازی در شهریار،شهرک کاروان گزارش گردیدکه بلافاصله نیروهای عملیاتی آتش نشانی باتجهیزات کامل و یکدستگاه خودرو پیشرو و دو دستگاه خودرو سنگین با گنجایش جمعا 8000 لیتر آب به محل حریق اعزام و با محاصره حریق از دو طرف پس از یک ساعت عملیات حریق را بطور کامل اطفاء نموده و از افزایش خسارت جلوگیری به عمل آوردند.

لازم بذکر است علت این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار تحت بررسی می باشد.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار:

در مورخه بیست وهشتم آبانماه نودو یک ساعت 16:30 یکباب منزل مسکونی از قسمت کمد دیواری اتاق خواب به علتی نامعلوم طعمه حریق شده بود که با تلاش نیروهای عملیاتی آتش نشانی شهریار حریق اطفاء و از افزایش خسارت جلوگیری بعمل آمد.

لازم بذکر است این حادثه مصدومی نداشته و به دوتخته فرش شش متری،یک تخته فرش 12 متری،یکدستگاه DVD،یکدستگاه جاروبرقی،سه تخته پتو و دودگرفتگی کامل واحد خسارت وارد گردید.

 

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf