آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

بمناسبت هفتم مهر ماه روز آتش‌نشانی و ایمنی ریاست محترم شورای اسلامی شهر شهریار با حضور در محل سازمان آتش نشانی از این عزیزان قدردانی کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر شهریار در این دیدار با تبریک روز آتش‌نشانی اظهار داشت: روز آتش‌نشانی در حقیقت روز تجلیل از ایثار و گذشت و فداکاری است.

جناب آقای مهدور در این دیدار افزود آتش‌نشانان فرشتگان مهربانی هستند که در مواقع بحران و خطر با تمام توان تلاش می‌کنند تا در کمترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رسانده و نهایت تلاش خود را برای نجات همنوعان و هموطنان خودشان به کار می‌بندند بنابراین تجلیل از شما عزیزان وظیفه همگانی است.

6505

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

مهندس درخشان نسب سرپرست محترم شهرداری شهریارآتش نشانان را خادمان همیشه آماده دانست و اذعان داشت: خادمان همیشه آماده در حوزه آتش نشانی آن ایثارگرانی هستند که ایمنی، امنیت و آرامش جامعه امروزی مدیون زحمات بی منت آن هاست.

به همین منظور مهندس درخشان نسب سرپرست محترم شهرداری شهریار به همراه اعضاء محترم شورای اسلامی شهر شهریار در روز آتش نشان به دیدار کارمندان آتش نشانی شهریار رفتند.

شهردار شهریار ضمن تبریک هفتم مهر به ایثارگران عرصه آتش نشانی اظهار داشت: آتش نشانان با هدف نجات جان و مال انسان ها از حوادث و رویدادها از جان خود گذشته و با دلاوری و رشادت می کوشند تا امید و شادی را برای آسیب دیدگان به ارمغان آورند.

6503

6504

 

احمد کریمی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار  با صدور پيامی هفتم مهرماه، روز آتش نشانی و ايمنی را به جامعه آتش نشانان سراسر كشور تبريك گفت.

1614

متن پيام به شرح زير است:

"هفتم مهرماه، روز آتش نشانی و ايمنی، روز قدردانی از تلاش شبانه روزی آتش نشانان پر تلاش و ترويجگران فرهنگ ايمنی و پيشگيری از حوادث و سوانح در سطح كشور می باشد.

همگان می دانيم يادآوری اين روز بزرگ، به پاسداشت حماسه آفرينی ها و از خود گذشتگی های آتش نشانان ميهن اسلامی مان در عرصه دفاع مقدس بوده است. غيور مردانی كه با اخلاص و احساس مسئوليت، به امر خطير خدمت رسانی به آسيب ديدگان ناشی از حملات دشمن پرداختند و برگ زرين ديگری از ايثار و جوانمردی را در دفتر اين مرزوبوم ثبت كردند.

امروزه برما ثابت شده است، كه اين حميت و از جان گذشتن هم اكنون نيز درتمامی بدنه سازمانها و واحدهای آتش نشانی و خدمات ايمنی شهرداريها  جاری و ساری است و شما عزيزان پيرو و رهرو همكاران فقيد و حماسه ساز خود هستيد.

امروزه با ارتقاء سطح شاخصهای كيفيت زندگی شهری و روستايی، انتظار می رود آتش نشانان علاوه بر حضور در صف اول خدمت رسانی به آسيب ديدگان در شهرها و روستاها، در هنگام وقوع حوادث و سوانح غيرمترقبه نيز درخط مقدم امداد و نجات به آسيب ديدگان نيز قرارگيرند.

در پايان اينجانب ضمن تقدير و تشكر از خدمات شبانه روزی كليه آتش نشانان خدوم و زحمتكش كشور، هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ايمني را صميمانه به اين عزيزان تبريك و تهنيت عرض می نمايم و آرزوی توفيق و سلامتی را برای كليه آتش نشانان فداكار كشور و همکارانم در مجموعه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار را از خداوند متعال خواستارم."

 

احمد کریمی

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و

خدمات ایمنی شهرداری شهریار

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

طبق سنوات گذشته سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار اقدام به توزیع 2000 لیتر شیر و شربت در شب تاسوعا در بین عزاداران حسینی در جلوی درب ورودی شهرداری شهریار  نموده است.

6500

6501

 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

همزمان با پنجم محرم الحرام درروز سه شنبه چهارم مهر ماه نودوشش  مراسم پر فیض وبرکت زیارت عاشورا با حضور مدیرعامل وجمع کثیری از پرسنل ایثارگر وعاشقان اباعبدالله الحسین(ع) با شکوه خاصی برگزار گردید.

لازم بذکر است این مراسم در دهه اول ماه محرم هر روز صبح از ساعت 8 در محل نمازخانه ایستگاه مرکزی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار برگزار میگردد.

6487

6488

6489

به گزارش پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار روز دوشنبه سوم مهر ماه نودو شش  شهریار ایمن ترین روز خود را بدون به صدا درآمدن حتی آژیر خطر تمامی ایستگاه های سازمان تجربه کرد که این مهم در شهریار امری نادر و بعضا بی سابقه محسوب میشود که مایه افتخار شهروندان با فرهنگ شهریاری و خرسندی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار است.

ایمنی و آسایش شهروندان در همه حال آرزوی آتش نشانان است.

0.0.0.0

 

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf