آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ظهر روز شنبه چهارم شهریور ماه نودوشش مراسم تودیع ومعارفه مدیر حراست سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهریارباحضور معاونت محترم اداره حراست شهرداری شهریار،معاونین و مسئولین ایستگاه های سازمان آتش نشانی شهریار در محل دفتر مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهریار برگزارشد.
درادامه مراسم مهندس کریمی مدیرعامل سازمان اززحمات وخدمات آقای صالح وزیری درسمت مسئول حراست سازمان قدردانی ودرپایان لوح تقدیربه رسم یابودبه ایشان اهداء گردیدو مجید مرادی به عنوان مسئول حراست جدید معرفی شد.

4595

4596

4594

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

کلاسهای تخصصی عکاسی در روابط عمومی ها با حضور کارکنان شهرداری های غرب استان تهران در محل مرکز آموزش های تخصصی آتش نشانی های استان تهران در حال برگزاریست.

4580

4581

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در 24 ساعت گذشته طی تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی شهریار ستاد فرماندهی سازمان 8 بار زنگ ایستگاه های آتش نشانی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حریق و حوادث به شرح ذیل شدند وضمن اطفاء حریق و امداد رسانی از افزایش خسارت جلوگیری بعمل آوردند.

بیست و چهارم مرداد ماه نودوشش


1-ساعت 09:45 سقوط یک اصله درخت تنومند بر روی کابل برق فشار قوی واقع در جاده امیریه به طرف شهریار،نرسیده به میدان بسیج

2-ساعت 12:23ریزش شیشه نمای ساختمان ملک تجاری-اداری و جراحت دست و پای خانمی حدودا 29 ساله

3-ساعت 13:46 حریق یکدستگاه خودرو پژو 405 از قسمت موتور واقع در شهریار،بلوار آزادگان،نرسیده به سه راهی فردوسیه

4-ساعت 14:30 محبوس شدن کودکی دو ساله در یک واحد مسکونی به علت خرابی قفل درب

5- ساعت 15:44 حریق طبقه همکف یکباب ساختمان نیمه کاره واقع در شهریار،امیریه،میدان کوزه

6-ساعت 16:15اقدام به خودکشی دختر نوجوانی نوزده ساله واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان دوازدهم غربی،تقاطع معلم که بلافاصله با حضور سریع آتش نشانان دختر نوجوانی که به دلایلی نامعلوم خود را از بالکن منزل مسکونی آویزان کرده بود و قصد خودکشی را داشت توسط آتش نشانان و با روش های تخصصی دختر نوجوان را از اقدام به خودکشی منصرف نمودند.

7-ساعت 19:51 محبوس دو خانم حدودا 20 و 45 ساله در اتاق خواب یک واحد مسکونی واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان هفتم شرقی،کوچه رزمنده

8-ساعت 21:30 حریق یک اصله درخت واقع در شهریار،ابتدای ورودی فاز یک اندیشه

0000000

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

درتاریخ بیست و چهارم مرداد ماه نودوشش مراسم تجلیل از خادمان اربعین حسینی با حضور استاندار محترم تهران،معاونت عمرانی استاندار و رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در محل آستان مقدس امامزاده صالح تجریش برگزار شد.

در این مراسم از تعدادی از آتش نشانان استان بالاخص آتش نشانان شهریار که در مراسم اربعین حسینی سال 95 حضور چشمگیر داشتند قدردانی بعمل آمد.

4553

4552

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در 24 ساعت گذشته طی تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی شهریار ستاد فرماندهی سازمان 9 بار زنگ ایستگاه های آتش نشانی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حریق و حوادث به شرح ذیل شدند وضمن اطفاء حریق و امداد رسانی از افزایش خسارت جلوگیری بعمل آوردند.

بیست و سوم مرداد ماه نودوشش

1-ساعت 08:46 حریق ضایعات واقع در جاده شهریار به طرف کرج،بعد از تقاطع غیر همسطح سپاه،جنب کارواش سازمان خدمات موتوری شهرداری شهریار

2-ساعت 10:55 حریق حاشیه باغ واقع در شهریار،امیریه،بلوار شهیدان مداحی،نرسیده به میدان بسیج

3-ساعت 11:59 گیرکردن یک حلقه انگشتر در انگشت دست چپ محصلی 17 ساله با مراجعه حضوری به ایستگاه 201 امیریه

4-ساعت 13:47 حریق یک اصله درخت گردو واقع در جاده شهریار به طرف تهران،قره تپه

5-ساعت 15:43 حریق ترانس برق واقع در شهریار،خیابان شهید مصطفی خمینی(ره)،کوچه شیخ طوسی

6-ساعت 16:48 حریق یکباب منزل مسکونی واقع در شهریار،کهنز،خیابان ملت یکم،بن بست یاس

بیست و چهارم مرداد ماه نودوشش

7-ساعت 00:06 سقوط کابین آسانسور واقع در شهریار،بلوار رسول اکرم(ص)،روبروی فرماندهی انتظامی شهرستان شهریار،تالار پذیرائی......که به علت ظرفیت بیش از حد منجربه محبوس تعداد 16  نفر و سقوط کابین از طبقه اول به طبقه همکف گردیده بود که خوشبختانه کابین در بین طبقات متوقف و با استفاده از وسایل نجات قسمتی از دیواره کابین بریده و افراد محبوس شده صحیح و سالم نجات داده شدند.

8-ساعت 01:23 حریق باغ خشک شده واقع درشهریار،عباس آباد،روبروی تالار ارکیده

9-ساعت 01:53 حریق درخت واقغ در شهریار،بلوار شهداء،نبش کمربندی شهید عباسپور

0.0.0.0

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

جلسه کارگروه رعایت ضوابط و مقررات ایمنی در ساختمان ها به ریاست مهندس درخشان نسب معاونت محترم اداری و مالی شهرداری و با حضور اعضاء(معاونت شهرسازی و مدیران مناطق و نواحی)،نمایندگان حراست و بازرسی و مدیرعامل سازمان آتش نشانی از ساعت 13 در دفتر معاونت اداری و مالی برگزار گردید.

ابتدا مدیر عامل سازمان آتش نشانی گزارشی از شناسائی املاک پرخطر سطح شهر را منضم به اسناد مربوطه برای حاضرین ارائه و راهکارهای منطقی و مناسب جهت ایمن سازی املاک مذکور مورد بررسی قرار گرفت.سپس معاونت محترم اداری مالی ضمن بیان مشکلات و موانع موجود در مسیر رعایت کامل ضوابط ایمنی در ساختمانها بر لزوم کنترل و رسیدگی نقشه های معماری در حال ساخت تاکید و خواستار همکاری همه جانبه مدیران ذیربط با عوامل آتش نشانی جهت اجرای صحیح قوانین شد.

4550

4548

4549

 

 

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf