آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

دو دستگاه خودرو سنگین آتش نشانی جهت پشتیبانی اکیپهای اطفائی سازمان در حوادث با هزینه ای بالغ بر1.000.000.000 ریال ضمن بازسازی کامل به مخزن آب آتش نشانی  مجهز و رسما وارد ناوگان عملیاتی سازمان شد.

4207

4208

4209

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

افتتاحیه کلاس های آموزش تخصصی اطفاء حریق و نجات در ساختمان های بلند با شرکت آتش نشانان شهرداری های استان تهران درمحل مرکز آموزش سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار ازروز شنبه بیست و سوم  اردیبهشت ماه نودوشش طبق جدول زمانبدی در حال برگزاریست.

4202

4203

4204

4205

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

عصر روز سه شنبه نوزدهم اردیبهشت ماه نودوشش مهندس کریمی مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهریار و جمعی از پرسنل سازمان با حضور در منزل حاج نوروز علی کتابی یکی ازهمکاران بازنشسته سازمان دید و بازدید به عمل آوردند.

4181

4182

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

"اللهم اشف کل مریض"

مهندس کریمی مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهریار وهیئت همراه از آقای محمد قربانی از کارکنان سازمان آتش نشانی  که مدتی است در بستر بیماریست  عیادت و دلجویی نمودند.

4174

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

مهران خطیب فرزند همکار گرامیمان مهدی خطیب در سومین جشنواره نوجوان خوارزمی با محوریت دست سازه ها موفق به کسب رتبه اول جشنواره فوق گردید.

بدینوسیله سازمان آتش نشانی شهریار ضمن تبریک توفیقات روز افزون را در تمامی عرصه ها برای آقای مهران خطیب از خداوند متعال خواستار است.

4164

4166

4165

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

مهندس کریمی حادثه جانگداز درگذشت گروهی از کارگران معدن آزادشهر را تسلیت گفت.

                                                     بسم الله الرحمن الرحیم
حادثه دردناک و تأسف‌بار ریزش معدن در آزادشهر گلستان، ساعات و لحظات سخت و نگران‌کننده‌ای را برای خانواده‌های جان‌باختگان و مفقودان و یکایک هموطنان‌مان ایجاد کرده است.

جمعی از سخت‌کوش‌ترین فرزندان ملت جان خود را در راه کار و خدمت از دست دادند و جمعی دیگر در اعماق زمین حبس شده‌اند و سرنوشت آنان نامعلوم است.
اینجانب با تأثر فراوان از جان‌باختن جمعی از فرزندان برومند ملت و عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار این عزیزان و همه مردم ایران، و همچنین آرزوی بهبودی و عافیت برای مصدومان، امیدوارم با تلاش بی‌وقفه دستگاههای مسئول، به زودی سرنوشت مفقودان حادثه معلوم شود.

4149

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf