آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

 تعداد 40 نفر از کارکنان شرکت لاله کامپیوتر شهریار آموزش تئوری وعملی حریق و نحوه استفاده از خاموش کننده های دستی را به مدت سه  ساعت توسط مربیان آموزشی  سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار را در محل مرکز آموزش سازمان طی نمودند.

3910

3911

3912

3913

3914

 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

طی هفته گذشته تعداد 250 نفر از دانش آموزان مقطع دخترانه حضرت خدیجه(س) شهریارآموزش اصول و مبانی حریق و نحوه کار با خاموش کننده های دستی را بصورت تئوری و عملی جمعا به مدت چهار ساعت  توسط مربیان آموزشی سازمان در محل مدرسه فوق طی نمودند.

3908

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

تعداد 41 نفر ازپرسنل حفاظت فیزیکی شهرداری شهریار آموزش تئوری وعملی حریق و نحوه استفاده از خاموش کننده های دستی را به مدت شش ساعت در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هجدهم و نوزدهم اسفندماه سال جاری توسط مربیان آموزشی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار در محل مرکز آموزش سازمان طی نمودند.

3905

3906

3907

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

جمعی از دانش آموزان شهریار با هدف ادای احترام به شهدای آتش نشان و همراهی با آتش نشانان فداکار ضمن امضای پیمان نامه ای، استفاده از مواد منفجره در شب چهارشنبه سوری را تحریم کردند.

جمعی از دانش آموزان مدارس شهریار و فاز یک اندیشه با امضای بیانیه ای اعلام کردند به منظور ادای احترام به شهدای آتش نشان و همراهی با آتش نشانان، شب چهارشنبه سوری امسال از هیچ ماده محترقه و منفجره ای استفاده نخواهند کرد.

در این بیانیه که در ادامه موج همراهی و همدردی مردم قدرشناس شهریار با جامعه آتش نشانی بعد از وقوع حادثه پلاسکو صادر شده آمده است: ما دانش آموزان شهریاری پیمان می بندیم که در شب چهارشنبه سوری از مواد آتش زا و  خطرناک استفاده نکنیم و با این کار آرامش را به مردم و آتش نشانان عزیز شهرمان هدیه کنیم.

این اقدام دانش آموزان شهریاری که بطور خودجوش و در ادامه اقدامات قبلی آنان در همراهی با فرشتگان نجات صورت گرفته تاثیر بسزایی در کاهش حوادث ناگوار شب چهارشنبه سوری خواهد داشت.

3904

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز چهارشنبه هجدهم اسفند ماه سال جاری مسابقات آمادگی جسمانی شهرستان شهریار به میزبانی تربیت بدنی شهرداری شهریار برگزار و آقای مهدی پور احمدی رئیس ایستگاه مرکزی سازمان آتش نشانی شهریار مقام اول مسابقات را به خود اختصاص  و با لوح تقدیر از وی تجلیل و به مسابقات استانی راه یافت.

3895

3896

3897

3898

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

اختتامیه کلاس آموزشی اصول و مبانی حریق  با شرکت آتش نشانان شهرداری های استان تهران درمحل مرکز آموزش سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار روز سه شنبه هفدهم اسفند ماه نودوپنج با برگزاری آزمون کتبی و عملی به پایان رسید و دوره های بعدی طبق جدول زمانبدی برگزار خواهد شد.

3887

3888

3889

3890

3891

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf