آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

به گزارش پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار روزهای جمعه و شنبه بیست و سوم و بیست و چهارم مهرماه نودوپنج همزمان با دوازدهم و سیزدهم محرم شهریار ایمن ترین روزهای خود را بدون به صدا درآمدن حتی آژیر خطر تمامی ایستگاه های سازمان تجربه کرد که این مهم در شهریار امری نادر و بعضا بی سابقه محسوب میشود که مایه افتخار شهروندان با فرهنگ شهریاری و خرسندی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار است.

ایمنی و آسایش شهروندان در همه حال آرزوی آتش نشانان است.

alt

 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز یکشنبه بیست و پنجم مهرماه نودوپنج تعداد 75 نفر از دانش آموزان دبستان دخترانه پیامبراعظم(ص)وائین آموزش اصول و مبانی حریق و نحوه کار با خاموش کننده های دستی را بصورت تئوری و عملی توسط مربیان آموزشی سازمان در محل مدرسه فوق طی نمودند.

3084

3085

3086

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

طبق سنوات گذشته سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار اقدام به توزیع 2000 لیتر شربت در شب تاسوعا در بین عزاداران حسینی در جلوی درب ورودی شهرداری شهریار و ایستگاه 401 آتش نشانی شهریار نموده است.

3082

3083

3081

 

 

 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

همزمان با فرارسیدن دهه محرم کارشناسان حوزه پیشگیری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار به جهت حفظ ایمنی عزاداران حسینی از مجموع 54 باب مسجدوتکایا برپاکننده عزای امام حسین(ع)بازدید و نسبت به ارائه نکات ایمنی به متصدیان امر و بررسی وضعیت ادوات و تجهیزات آتش نشانی موجود در این اماکن اقدام نمودند.

3061

3058

3060

3059

3062

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

احمد کریمی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار طی پیامی ماه محرم وتاریخ غم بار تاسوعا وعاشورا وشهادت مظلومانه سالار شهیدان وسرور آزادگان حضرت امام حسین(ع) ویاران باوفایش را به مسلمانان جهان خصوصا مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان شهریار تسلیت گفت.                                            

فرمانده پایگاه بسیج امام رضا(ع) سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریاردر این پیام آورده است.

3057

عاشورا در طول قرنها پس از واقعه کربلا همواره نمادآزاد اندیشی وروشنفکری اسلامی بوده است.امام حسین(ع) نه تنها در آن روز به شهادت نرسید،بلکه پس از آن زندگی جاویدان یافت ودر ذهن همگان حق خواهی،آزادی وآزادگی را یادآورشد وامروز ما نیزبه ماهیت پیام وقیام سیدالشهداء نیازمندیم تا اسلام اصیل وبه دور از پیرایه که پیامبراعظم(ص)به عالمیان عرضه نمود را درک کنیم وآن راحفظ نمائیم وباورهای خویش را از هرگونه جهالت وضلالت به دور نگه داریم و درون انسانی خویش را از بند برهیم تابدین وسیله مقدمات برپائی نظام جهانی مبتنی بر عدالت و بر پایه تعالیم جهان شمول اسلام را فراهم آوریم وراه را برای حکومت جهانی مهدی موعود(عج)هموارکنیم.                                                                                                                                              

نیاز بشر به آموزه های عاشورائی پس از گذشت قرنها وپای نهادن به عصر تکنولوژی نه تنها از بین نرفته بلکه روز به روز فزون ترمی گردد.زلال عاشورا در متن زندگی شیعه ودرعمق باورهای پاک او جریان دارد ودر طول قرنها سیراب کننده جانها بوده است واینک نیزعاشورا پرگاری است که عشق را ترسیم می کند وقانونی است که ارزشها،احساسها،عاطفه ها،خردها و اراده ها بر گردش می چرخند.                                                              

عاشورا به ما می آموزد که در ماجرای دفاع از دین،بصیرت بیش از چیزهای دیگر برای انسان لازم است،عاشورا به ما درس می دهد که برای حفظ دین باید فداکاری کرد،درس می دهد که در راه قرآن باید از همه چیز گذشت و در میدان نبرد حق وباطل همه افراد اعم از کوچک وبزرگ،زن ومرد،پیر وجوان،امام ورعیت باهم در یک صف قرارگیرند.  

تاچندروزدیگر عاشورا فرا می رسد عاشورائی که دامنه آن تا ابدیت کشیده شده وچنان در عمق جانها ودلها اثر گذاشته که همساله در این روزها اوج عشق واخلاص واسوه جهاد وشهادت حسین بن علی(ع)به نمایش گذاشته می شود.

امام خمینی(ره)فرمودهرچه داریم از محرم وصفر است وانقلاب اسلامی بی نام حسین(ع)به ثمر نمی نشست وبه گفته رهبر فرزانه باید بر بصیرت دینی خود بیفزائیم که هر روز عاشورا است.                                                        

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

همزمان با دهه اول محرم مراسم پر فیض وبرکت زیارت عاشورا با حضور مدیرعامل وجمع کثیری از پرسنل ایثارگر وعاشقان اباعبدالله الحسین(ع) با شکوه خاصی برگزار و عاشقان و عزاداران حسینی امروز دوشنبه نوزدهم مهر ماه نودوپنج  همزمان با روز هشتم “ماه محرم” مراسم ویژه نوحه سرایی و سینه زنی را با شور و هیجان در نمازخانه ایستگاه مرکزی سازمان آتش نشانی شهریاربرگزار نمودند.

 

3052

03049

03050

03051

3052

3053

3054

3055

3056

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf