آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در ادامه طرح تهیه شناسنامه ایمنی تصرفات صنعتی حوزه خدماتی شهرداری شهریار کارشناسان پیشگیری سازمان آتش نشانی شهریاربرابر زمانبندی تعین شده امروز سه شنبه نوزدهم مرداد ماه نودوپنج از سردخانه کاروان درشهریار بازدید نمودند.

 

 

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز دوشنبه هجدهم مرداد ماه نودو پنج آقایان قربانی و سلیمی مسئول و کارشناس ستاد بحران شهرستان شهریار با حضور در محل دفتر مدیر عامل سازمان و بازدید از تجهیزات ایستگاه مرکزی آتش نشانی ضمن استقبال از اجرای طرح تهیه شناسنامه ایمنی اماکن صنعتی توسط سازمان آتش نشانی شهریار بصورت پایلوت در شهرستان بر مشارکت همه جانبه نهادهای امدادی و عملیاتی شهرستان به برقراری ایمنی در سطح شهر تاکید نمودند.


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

به مناسبت هفدهم مرداد ماه مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهریار با ارسال پیامی روز خبرنگار را به خبرنگاران تبریک گفت 1998

به مناسبت هفدهم مرداد ماه  و روز خبرنگار، مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهریار با ارسال پیامی روز خبرنگار را به خبرنگاران تبریک گفت.

در این پیام آمده است: هفدهم مردادماه که یادمان شهادت مظلومانه محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و روز خبرنگار نام‌گذاری شده است در حقیقت یادآور رشادت‌ها و مجاهدت‌های زنان و مردان با بصیرتی است که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ آگاهی بخشی را بر دوش کشیده‌اند و خالصانه و بی‌ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده‌اند.

پیشگامان واقعی آگاهی و نیک‌اندیشی قلم به دستان و جان‌برکفانی هستند که در نگارش خبر و گزارش از جوهره وجودی خویش مرکب ساخته‌اند و در راه روشنگری و بیداری جامعه از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند.

بدون شک خبرنگاران به‌عنوان قاصدان امین و راویان صدیق جامعه با زبان گویای خود در عرصه اطلاع‌رسانی گام بر می‌دارند تا حقایق را آن‌گونه که پیامبران رسالتش را بر عهده داشتند به‌درستی و با شفافیت به مردم برسانند. انتظار می‌رود خبرنگاران به‌عنوان بازوان مدیریتی دستگاه‌های اجرایی در راه اعتلا، توسعه و پیشرفت گام بردارند و با درایت و دوراندیشی خود توجه به منافع در سطح کلان را از اولویت‌ها قلمداد کنند.

اینجانب به ‌پاس رسالت قلم و پاسداشت جایگاه رفیع اهل رسانه روز خبرنگار را به همه خبرنگاران و روزنامه‌نگاران در خبرگزاری‌ها، سایت‌های خبری و همچنین رسانه ملی تبریک عرض می‌کنم .

در پایان سربلندی و موفقیت همه شما طلایه‌داران عرصه آگاهی و روشنگری و منادیان حقیقت را از ایزدمنان خواهانم.                                                                                                                                       

احمدکریمی

مدیرعامل سازمان آتش نشانی

و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

هفدهم مرداد ماه نودو پنج

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در روز یکشنبه هفدهم مرداد ماه نودوپنج جلسه توجیهی آشنائی با قوانین و مقررات مسابقات یازدهمین المپیاد عملیاتی ورزشی آتش نشانان کشور در محل دفتر مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهریار برگزار گردید.

لازم بذکر است مسابقات مذکور از تاریخ نهم مهرماه سال جاری به میزبانی شهر تبریز برگزار خواهد شد و بر همین اساس اولین جلسه تمرین تیم عملیاتی ورزشی سازمان از روز دوشنبه هجدهم مردادماه نودوپنج برگزار میگردد.

1999

2000

Â

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در ادامه طرح تهیه شناسنامه ایمنی تصرفات صنعتی حوزه خدماتی شهرداری شهریار کارشناسان پیشگیری سازمان آتش نشانی شهریاربرابر زمانبندی تعین شده امروز شنبه شانزدهم مرداد ماه نودوپنج از محل شرکت تهران عاجکو(پخش سراسری کالای کالبر) شهریار بازدید نمودند.

1996

پورتال اطلاع رسانی سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

با توجه به اهمیت تعمیم فرهنگ ایمنی در بین آحاد مردم با هدف کاهش خسارات احتمالی حوادث و صیانت ازاموال مردم و سرمایه های ملی طرح ثبت نام و آموزش رایگان شهروندان در فرهنگسراهای زیرمجموعه معاونت محترم فرهنگی شهرداری شهریار آغاز شد.

1991

1992

1993

1994

1995

 

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf