آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

صفحه اصلی

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

پیکر مطهر شهید عباس آبیاری از شهدای مدافع حرم بر روی دستان مردم خداجو و ولایتمدار شهرستان شهریار تشییع شد.

پیکر مطهر شهید عباس آبیاری از مدافعان حرم حضرت اهل بیت عصمت و طهارت(س) ظهر روز دوشنبه هفتم تیر ماه نودو پنج بر روی دستان مردم شهیدپرور شهرستان شهریار تشییع شد.

مردم این شهرستان با حضور پرشور خود در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید آبیاری که با شهدات مولای متقیان همراه شده بود بار دیگر ارادت خود را به آل‌الله نشان دادند و با آرمان‌های والای شهدا تجدید میثاق کردند.

این مراسم با حضور بی‌نظیر و پرشور خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی،مدیر عامل و پرسنل سازمان آتش نشانی شهریار، نیروهای نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم خداجو و ولایتمدار شهرستان شهریار تشییع شد.

مراسم تشییع این شهید بزرگوار از میدان امام خمینی(ره) شهریار به سمت گلزار شهدای عباس‌آباد برگزار شد.

حجت‌الاسلام موسی سالمی بر پیکر مطهر شهید آبیاری اقامه نماز کرد.

شرکت‌کنندگان در این مراسم با سر دادن شعارهایی مرگ بر آمریکا، مرگ بر رژیم آل‌سعود و مرگ بر اسرائیل با اعلام انزجار خود از استکبار جهانی، بر ادامه راه شهدا تأکید کردند.

پیکر وی با خواست والدینش در گلزار شهدای عباس‌آباد به خاک سپرده شد.

شهید عباس آبیاری در سال 1370 متولد شد، ابن شهید از بسیجیان شهرستان شهریار که در رشته رزمی هاپکیدو دارای عناوین قهرمانی بود.

وی سال گذشته برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) عازم سوریه شد و در تاریخ در 21 دی ماه همان سال به عنوان چهارمین شهید مدافع حرم از شهرستان شهریار به توفیق شهادت نائل آمد.

پیکر مطهر شهید آبیاری به دلیل آتش شدید تروریست‌های تکفیری در منطقه عملیاتی باقی مانده بود و وی در زمره شهدای جاویدالاثر قرار داشت.

پیکر مطهر وی بعد از پنج ماه به کشور بازگشت و بعد از آزمایش DNA تعیین هویت شد.

 

 

 

 


سازمان آتش نشانی شهریار ایام ضربت خوردن مولای متقیان،امیرالمومنین علی (ع) و شهادت اولین شهید محراب را به همه شیعیان راهش تسلیت می گوید.

متن پیام تسلیت مهندس احمد کریمی سرپرست سازمان آتش نشانی شهریار به این شرح است:

حضرت مولای متقیان، امام علی (ع) فرزند كعبه و شهید محراب، حقیقتی بزرگ به درخشندگی خورشید است كه مانند موجی در دریای بیكران انسانیت گسترش یافت و تا سواحل دوردست كمال پیش رفت.

او همانند ابری است كه همواره بر بیكران دل‌های مشتاق، رحمت و آزادگی فرو می‌بارد، و حماسه‌آفرینی است كه ملائك آسمان بر دستان توانایش در خیبر و خندق و بدر و حنین بوسه می‌زدند.

فرزند کعبه و شهید محراب، حقیقتی بزرگ است که همچون خورشید دریای بیکران انسانیت را گرم می کند. امام مومنان و متقیان درس آزادگی، گذشت، فداکاری و خدا دوستی را با سیره و سبک زندگی خود در همه عرصه ها به تمام انسان های آزاده تاریخ آموخت.

شهادت جانسوز این یگانه دهر، مقارن است با دومین شب از لیالی پربركت قدر كه مشتاقان لقاء محبوب را به خود می‌خواند تا با احیاء این شب و حضور در مساجد و خانه‌های خدا، ناب‌ترین و زلال‌ترین صحنه‌های نیایش انسان در مقام بندگی را به نمایش بگذارند و فروریختن حصارهای جهل و بیگانگی مخلوق از خالق را با اِعراض از خواهش‌های نفسانی در فراسوی هیاهوی زندگانی، تنها با دعا و نماز میسر سازند، و عطر معنویتی دل‌انگیزتر از رایحه باغ‌های بهشتی را استشمام كنند و انوار معرفت را كه از چشمه ناب خورشید حقیقت متجلی شده است، با احیاء شب قدر درك نمایند.

مجموعه سازمان آتش نشانی شهریار ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مؤمن و خداجوی ایران اسلامی، توفیق درك فیوضات بیكران شب‌های قدر را از خداوند تبارك و تعالی برای این ملت مسئلت دارد و ایام مصیبت شهادت امام اول شیعیان و پیشوای عدالت‌خواهان جهان حضرت علی علیه‌السلام را به محضر امام عصر عجل‌الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری و ملت حقیقت‌جوی میهن پاكمان تسلیت و تعزیت می‌گوید.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

با عنایت به هماهنگی های به عمل آمده جلسه هیئت مدیره سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار روز یکشنبه ششم تیر ماه نودو پنج راس ساعت 13:00 با تلاوتی چند از کلام الله مجید و خیر مقدم توسط مهندس سید علی درخشان معاون محترم خدمات شهر و رئیس هیئت مدیره سازمان به سایر اعضاء در محل اداره مرکزی آتش نشانی شهریار برگزار و درخواست های سرپرست سازمان به صورت کتبی مطرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

جشن رمضان شب گذشته چهارشنبه دوم تیر ماه نودو پنج با حضور جناب آقای مهندس کریمی سرپرست محترم سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار و هیئت همراه و با حضور مسئولین منطقه در فرهنگسرای الغدیر امیریه برگزار شد.

این جشن با هدف ایجاد شور و نشاط معنوی، تبیین ارزش‌های اسلامی و اشاعه فرهنگ دینی در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان و هم چنین با تاکید بر الگوگیری از کرامت و بخشندگی امام حسن مجتبی (ع) با برنامه‌های متنوع فرهنگی برگزار شد.

در این مراسم که مهندس کریمی سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار سخنران این مجلس بودند مطالبی را در زمینه خدمات سازمان آتش نشانی ایراد نمودند.

 

 

 


 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

پیکر شهید مدافع حرم "محمد آژند" صبح امروز دوشنبه سی و یکم خرداد ماه نود و پنج طی مراسم با شکوهی با حضور خانواده محترم شهداء، ایثارگران، مسئولین، مدیر عامل و پرسنل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در شهرستان شهریار تشییع و به خاک سپرده شد.

 

 

 


 

 

 

 


 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf