آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

صفحه اصلی

روابط عمومی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

طی هماهنگی به عمل آمده جلسه رئیس سازمان با معاونین ومسئولین ایستگاه های سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار در روز شنبه سیزدهم آبانماه هزارو چهارصدودو راس ساعت 07:30 با تلاوت چند از کلام الله مجید در محل سازمان آتش نشانی برگزار گردید.در این جلسه رئیس سازمان به تشریح اهداف و برنامه های آتی ولزوم اهتمام و جدیت کلیه مسئولین در جهت دستیابی به این اهداف که همانا ارائه خدمات هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان  پرداخته وتقسیم وظایف وپیگیری موضوعات محوله تا اخذ نتیجه قطعی وتکریم ارباب رجوع وحادثه دیدگان وحفظ حقوق شهروندی را از اهم وظایف همه کارکنان برشمرد.

در این جلسه مسئولین ایستگاه های سازمان برنامه های پیشنهادی خود را ارائه نمودند.

005584

005585

005586

روابط عمومی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در 48 ساعت گذشته طی تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی شهریار ستاد فرماندهی سازمان بار زنگ ایستگاه های آتش نشانی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل های ذیل شدند وضمن اطفاء حریق و امداد رسانی از افزایش خسارت جلوگیری بعمل آوردند.

پنجشنبه یازدهم آبانماه هزاروچهارصدودو

1-ساعت 10:09  بازدید دودکش بخاری در یکباب منزل مسکونی واقع در شهریار،امیریه،خیابان آزادگان،کوچه عمار یاسر

2-ساعت 15:12 حریق یکباب مغازه باطری فروشی واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،بلوار مدرس،فواصل خیابان دهم و یازدهم

3-ساعت 15:37 نشت گاز شهری در یک واحد مسکونی واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان شهید دنیامالی،خیابان ارغوان یازدهم 

جمعه دوازدهم آبانماه هزاروچهارصدودو

4-ساعت 02:12 بازگشائی درب منزل با هماهنگی عوامل انتظامی واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان شهید دنیامالی،خیابان ارغوان سوم

5-ساعت 09:53 حریق پیک نیک پرتاب شده از داخل بالکن به بیرون واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،شهرک مریم،خیابان سعدی یکم

6-ساعت 21:20  نجات پسر بچه هشت ساله محبوس شده در اتاق خواب یک واحد مسکونی واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان طالقانی،خیابان ارغوان سوم

0.0.0.0

روابط عمومی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

تهران- ایرنا- رییس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه بمباران هوایی غزه فاقد ارزش نظامی و نشانه شکست صهیونیست ها است، گفت: اگر حتی یک سال بمباران غزه ادامه یابد و همه مردم غزه شهید شوند باز هم شکست خورده قطعی صهیونیست‌ها هستند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، سردار سرلشکر «محمد باقری» روز دوشنبه در دهمین همایش ملی پدافند غیر عامل با اشاره به تحولات اخیر غزه بیان داشت: جنایات صهیونیست ها در فلسطین حادثه بزرگی است که بار دیگر نشان داد فلسطین مهمترین موضوع جهان اسلام است و هیچ گاه نباید از اهمیت این موضوع کاسته شود.
رییس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: ملت فلسطین بعد از یک جنایت بزرگ در ۷۵ سال پیش سرزمین خود را از دست داد و بیش از هفت دهه در حال مبارزه برای رهایی از این زندان است.

باقری درباره واکاوی عملیات طوفان الاقصی گفت: این عملیات نتیجه انباشت ظلم و فشار صهیونیست ها و آمریکای جنایتکار در مورد فلسطینی هاست و نسبت دادن این عملیات به خارج از فلسطین پوششی برای این شکست بزرگ است.

وی ادامه داد: ملتی مظلوم در محاصره با طراحی و سلاح های بومی خود با عملیات کم نظیر و بدون نقص توانست چنین عملیاتی را به انجام برساند و بسیاری از مفاهیم صهیونیستی همانند ارتش پولادین و امنیت بی نظیر را به هم بریزد.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه سرزمین غصب شده فلسطین جایی برای سرمایه گذاری صهیونیست ها نیست، تصریح کرد: رژیم دروغین و پوشالی اسراییل تکیه گاهی برای حکومت های غیر مردمی در منطقه ما نخواهد بود این رژیم پوشالی امکان نگهداری خود را ندارد چه برسد به اینکه تکیه گاه کشورهای دیگر باشد.

باقری با اشاره به اینکه صهیونیست ها این شکست بزرگ و ترمیم ناپذیر را با جنایت پاسخ می دهد، اظهار داشت: عملیات هوایی نشانه شکست آنهاست، عملیاتی بدون ارزش نظامی در مقابل عملیات رزمندگان فلسطینی که سراسر ارزش و اعتماد است.

وی اضافه کرد: بمباران مردم بی گناه و کشتار زنان و کودکان نشان دهنده شکست آنهاست کسی که نمی تواند با رزمنده مقابله کند به کشتار مردم بی پناه روی می آورد، این نشانه پیروزی رژیم صهیونیستی نیست. اگر یک سال بمباران را ادامه دهد و مردم غزه را نابود کند باز شکست خورده این جنگ، آنها هستند.

لازم بذکر است در این همایش آقایان محسن رهگذر و حمیدر رضا دمرچی لو به ترتیب معاونت خدمات شهر و رئیس سازمان آتش نشانی شهریار  حضور یافتند. 

005575

005576

 

005579

005577

005578

روابط عمومی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در 48 ساعت گذشته طی تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی شهریار ستاد فرماندهی سازمان بار زنگ ایستگاه های آتش نشانی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل های ذیل شدند وضمن اطفاء حریق و امداد رسانی از افزایش خسارت جلوگیری بعمل آوردند.

شنبه ششم آبانماه هزاروچهارصدودو

1-ساعت 10:51  حریق مایعات قابل اشتعال داخل سوله واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان طالقانی،خیابان مژده

2-ساعت 11:55 نجات کودک محبوس شده در اتاق خواب یک واحد مسکونی واقع در شهریار،شهرک کاروان،خیابان بهمن 10

3-ساعت 22:36 حریق ضایعات واقع در جاده ملارد به شهریار،بعد از ورودی ابراهیم آباد

یکشنبه هفتم آبانماه هزاروچهارصدودو

4-ساعت 11:11 بازدید از دودکش های یک واحد مسکونی واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،شهرک مریم،خیابان بهاران،کوچه زنبق

5-ساعت 13:04 رهاسازی یک حلقه انگشتر از انگشت دست خانمی حدودا 33 ساله با مراجعه حضوری به ایستگاه مرکزی آتش نشانی شهریار

6-ساعت 17:02  نشت گاز در یکباب منزل مسکونی واقع در شهریار،امیریه،انتهای خیابان 16 متری ولیعصر(عج)،روبروی کوچه تعاون

7-ساعت 19:02 نجات شهروندان (دو نفر) محبوس شده در کابین آسانسور واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان شهید دنیامالی،خیابان ارغوان یکم

دوشنبه هشتم آبانماه هزاروچهارصدودو

8-ساعت 00:33 رهاسازی یک قلاده گربه از داخل یکباب مغازه واقع در شهریار،بلوار انقلاب،کوچه پیام

005574

روابط عمومی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در 24 ساعت گذشته طی تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی شهریار ستاد فرماندهی سازمان بار زنگ ایستگاه های آتش نشانی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حریق و حوادث به شرح ذیل شدند وضمن اطفاء حریق و امداد رسانی از افزایش خسارت جلوگیری بعمل آوردند.

شنبه ششم آبانماه هزاروچهارصدودو

1-ساعت 10:51  حریق مایعات قابل اشتعال داخل سوله واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان طالقانی،خیابان مژده

2-ساعت 11:55 نجات کودک محبوس شده در اتاق خواب یک واحد مسکونی واقع در شهریار،شهرک کاروان،خیابان بهمن 10

3-ساعت 22:36 حریق ضایعات واقع در جاده ملارد به شهریار،بعد از ورودی ابراهیم آباد

0.0.0.0

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf