آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

یکدستگاه خودرو پژو روآ که دچار نشت گاز CNG شده بود با تلاش آتش نشانان از بروز انفجار و آتش سوزی در آن جلوگیری شد.

پس از اطلاع رسانی  به سامانه 125 آتش نشانی شهریار بلافاصله ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانان ایستگاه 101 مرکزی را ساعت 20:05 روز شنبه یکم مهر ماه نودو شش به محل مورد اشاره واقع درشهریار،شهرک شاهد،روبروی دادگستری اعزام نمود.
بر اساس این گزارش یکدستگاه خودرو پژو روآ  که دچار نشتی گاز CNG شده بود و احتمال وقوع حادثه برای خودرو مذکور وجود داشت آتش نشانان دراولین مرحله از ادامه نشت گاز و بروز انفجار و آتش سوزی جلوگیری نمودند و پس از ایمن سازی کامل محل به مالک خودرو مذکور تاکید گردید در اولین فرصت نسبت به رفع سیستم گازرسانی خودرو مذکور اقدام نماید.

0.0.0.0

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 18:21 روز شنبه یکم مهر ماه نودوشش با مراجعه حضوری محصلی حدودا  15 ساله به ایستگاه 401 آتش نشانی شهریار که یک حلقه انگشتر در انگشت دست وی گیر کرده و متورم شده بود بلافاصله امدادگران ایستگاه مذکور به کمک او رفته و اقدامات لازم را انجام دادند.
نجاتگران آتش نشانی بلافاصله با استفاده ازدستگاه انگشتربر و دیگر تجهیزات مورد نیاز اقدام به بریدن انگشتر کرده و انگشت دست این شخص را آزاد کردند.
کلیه شهروندان محترم می توانند در صورت وقوع این نوع حادثه در هر ساعت از شبانه روز به نزدیک ترین ایستگاه آتش نشانی محل سکونت خود مراجعه نمایند.

6484

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 16:23 عصر روزشنبه یکم مهر ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق کنتور برق یک واحد مسکونی واقع در شهریار،امیریه،خیابان آزادی دوم گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 201 امیریه را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید کنتور برق یک واحد مسکونی به علت اتصالی  طعمه حریق شده  که با تلاش آتش نشانان با رعایت نکات ایمنی اطفاء گردید.

6485

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 13:43 روز جمعه سی و یکم  شهریور ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار محبوس شدن یک قلاده گربه در موتور یکدستگاه خودرو سواری واقع در شهریار،خیابان ششم شرقی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 301 اندیشه را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یک قلاده گربه در موتور یکدستگاه خودرو سواری محبوس شده که با تلاش آتش نشانان و با استفاده از تجهیزات رها سازی گربه های مذکور صورت پذیرفت.

6483

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 20:13 روز پنجشنبه سی ام شهریور ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق آبگرمکن در بالکن یک واحد مسکونی واقع درشهریار،بلوار نواب صفوی،کوچه شهید عباسی،مجتمع نیلوفر گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 401 شهریار و 101 مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید آبگرمکن یک واحد مسکونی از قسمت  بالکن به علتی نامعلوم طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

خوشبختانه این حریق مصدومی نداشته است.

6481

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 18:15 روز پنجشنبه سی ام شهریور ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو پژو روآ واقع درشهریار،عباس آباد به طرف محمدآباد،کوچه شهید شاهی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید خودرو فوق به علتی نامعلوم از قسمت موتور طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

6480

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

رژه با صلابت نیروهای مسلح شهرستان شهریار با شرکت یگان‌های نمونه رزمی سپاه، بسیج(بسیجیان پایگاه امام رضا(ع)سازمان آتش نشانی شهریار)، نیروی انتظامی و با حضور جمعی از مسئولین شهرستان شهریار و مردم ولایت مدار این شهرستان برگزار شد.

صبح روز جمعه  سی و یکم شهریور ماه نودوشش همزمان با سراسر کشورمصادف با سالروز حمله رژیم بعث عراق به ایران اسلامی رژه یگان‌های نمونه پیاده نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی و نیروهای امدادی شهرستان شهریار اقتدار و انسجام خود رابه نمایش گذاشتند.

6477

6479

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 08:05 صبح روز پنجشنبه سی ام شهریورماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار واژگونی یکدستگاه خودرو خاور واقع در جاده تهران به طرف شهریار،بعد از ورودی شهر قدس،روبروی پمپ بنزین رضی آباد بالا گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 801 رضی آباد را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و  در بدو ورود مامورین مشاهده گردیدیکدستگاه یکدستگاه خودرو خاور به علتی نامعلوم واژگون و منجر به بروز خسارت مالی گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری محل تحویل پلیس راهور گردید.

خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشته است.

6471

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 23:26 روز چهارشنبه بیست و نهم شهریور ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق کارگاه چوب واقع در شهریار،بلوار شهید شیخی،پائین تر از تالار ایران گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 401 شهریار و 101 مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل  راهی محل حریق نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید کارگاه فوق به علتی نامعلوم طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

خوشبختانه این حریق مصدومی نداشته است.

6474

6475

 

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf