آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 09:45 روز سه شنبه بیست و دوم اسفند ماه هزاروچهارصدو دو طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار سقوط ایرانیت بر روی کابل برق واقع در شهریار،بلوار آزادگان،روبروی اسدآباد گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امداد گران ایستگاه 7 کهنز را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید ایرانیت نسبتا بزرگ در اثر عدم بست مناسب و وزش باد بر روی کابل برق سقوط کرده که ضمن هماهنگی با امداد برق و قطع کامل برق از محل مذکور جمع آوری و رفع خطر گردید.

006023

 

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 19:40 روز دوشنبه بیست و یکم اسفند ماه هزارو چهارصد و دو طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار انحراف یکدستگاه خودرو کوئیک از مسیر جاده واقع در شهریار،بلوار شورا،نرسیده به شهرک شاهد گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید خودرو فوق به علت ترکیدگی لاستیک جلو از مسیر جاده منحرف و منجر به مصدوم شدن یک نفر گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری فرد مصدوم و محل تحویل عوامل مربوطه گردید.

006022

 

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 12:36 روز  دوشنبه بیست و یکم اسفند ماه هزارو چهارصدودو طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حادثه محبوس شدن چند شهروند داخل کابین آسانسور واقع در شهریار،خیابان شهید مصطفی خمینی(ره)،کوچه بسیج گزارش گردید. به دنبال آن ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار بلافاصله اکیپ عملیاتی امداد و نجات ایستگاه 4 شهریار را به محل اعزام کرد. نجات گران به محض رسیدن با ارزیابی کلی واطلاع از موقعیت دقیق کابین آسانسور در داخل ساختمان سریعا عملیات ویژه نجات را آغاز کردند. ماموران سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار با اتخاذ تدابیر لازم وایمن سازی محیط با قطع برق آسانسور، کابین آسانسور که بین یکی از طبقات متوقف و سه نفر در داخل آن محبوس شده بودند را با سیستم دستی از طریق اتاقک کنترل آسانسور کابین به حرکت درآورده و در موازات یکی از طبقات با استفاده از کلید اضطراری، درب آسانسور را باز نموده و افراد محبوس شده را بدون هیچگونه آسیبی از داخل کابین خارج نمودند.

001507

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در آستانه فرا رسیدن شب چهارشنبه سوری دانش آموزان دبستان دخترانه مهر اندیش واقع در شهرک شاهد شهریار در روز دوشنبه بیست و یکم اسفند ماه هزاروچهارصدودو  آموزش اصول و مبانی حریق،نحوه کار با خاموش کننده های دستی و جلوگیری از خطرات چهارشنبه سوری را بصورت تئوری  توسط مربیان آموزشی سازمان در محل مدرسه فوق طی نمودند.

006020

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

جلسه هماهنگی و تبادل نظر در خصوص پیشگیری از حوادث شب چهارشنبه آخر سال(چهارشنبه سوری) راس ساعت 14:30 روز دوشنبه بیست و یکم اسفند ماه هزاروچهارصدو دو به ریاست محسن رهگذر معاونت خدمات شهر و امور مناطق شهرداری شهریار و با حضور مدیران مناطق و نواحی و رؤسای سازمان ها در محل دفتر رئیس سازمان آتش نشانی شهریار برگزارگردید.

بر اساس این گزارش ضمن آماده باش کلیه پرسنل عملیاتی و ستادی سازمان آتش نشانی شرکت کنندگان در این جلسه با ارائه برنامه ها و راهکارهای مؤثر و تبادل نظر در مورد بررسی اماکن پرخطر، پیشگیری از خطرات ترقه بازی و آموزش دانش آموزان و شهروندان  در این ایام پرداختند.

 

006017

006018

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf