آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 07:13 روز شنبه دوازدهم  اسفند ماه هزاروچهارصدودو طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو پراید واقع در شهریار،شهرک جعفریه،بلوار امام رضا(ع) گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 6 جعفریه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید خودرو فوق به علتی نامعلوم طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش به اماکن مجاور جلوگیری بعمل آمد.

علت بروز این حریق توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

005981

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 13:36 روز جمعه یازدهم اسفند ماه هزاروچهارصدودو طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حادثه گازگرفتگی واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان شهید دنیامالی، خیابان ارغوان دهم گزارش گردید. ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 3 اندیشه را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یک اعضا خانواده به علت انتشار گاز منواکسید کربن و کمبود اکسیژن در یک واحد 60 متری(بستن دریچه کولر و درزهای درب و پنجره)دچار گازگرفتگی شدند که ضمن انتقال به هوای باز توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند.

001638

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در 24 ساعت گذشته طی تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی شهریار ستاد فرماندهی سازمان 7 بار زنگ ایستگاه های آتش نشانی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل های ذیل شدند و ضمن امداد رسانی از افزایش خسارت جلوگیری بعمل آوردند.

جمعه دهم اسفند ماه هزاروچهارصدودو

1-ساعت 10:59 نجات شهروند محبوس شده در کابین آسانسور واقع در شهریار،خیابان شهید مصطفی خمینی(ره)،کوچه مومنون

2-ساعت 14:14 نشت گاز از اتصالات اجاق گاز واقع در شهریار،وائین،بلوار امام خمینی(ره)،خیابان میلاد پنجم

3-ساعت 14:57 رهاسازی یک قلاده گربه از داخل مغازه مانتو فروشی واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان شهید دنیامالی،جنب بانک ملت

4-ساعت 16:19 نجات شهروند محبوس شده در حمام یک واحد مسکونی واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان شهید دنیامالی،خیابان ارغوان چهارم

5-ساعت 16:30 نجات شهروندان محبوس شده در کابین آسانسور واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان امام خمینی(ره)

6-ساعت 19:21 بازدید از لوازم گاز سوز و دودکش یک واحد مسکونی واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان شاهد غربی

7-ساعت 21:11 بازدید از وسایل گاز سوز و دودکش یک واحد مسکونی واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان ارغوان پانزدهم

0.0.0.0

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 12:52 روز چهارشنبه نهم اسفند ماه هزارو چهارصدودو طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حادثه محبوس شدن یک شهروند داخل کابین آسانسور واقع در شهریار،بلوار رزمندگان،خیابان شهید رزاق دوست گزارش گردید.

به دنبال آن ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار بلافاصله اکیپ عملیاتی امداد و نجات ایستگاه 7 کهنز را به محل اعزام کرد. نجات گران به محض رسیدن با ارزیابی کلی واطلاع از موقعیت دقیق کابین آسانسور در داخل ساختمان سریعا عملیات ویژه نجات را آغاز کردند.

ماموران سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار با اتخاذ تدابیر لازم وایمن سازی محیط با قطع برق آسانسور، کابین آسانسور که بین یکی از طبقات متوقف و یک نفر در داخل آن محبوس شده بودند را با سیستم دستی از طریق اتاقک کنترل آسانسور کابین به حرکت درآورده و در موازات یکی از طبقات با استفاده از کلید اضطراری، درب آسانسور را باز نموده و فرد محبوس شده را بدون هیچگونه آسیبی از داخل کابین خارج نمودند.

001507

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 11:56 روز چهارشنبه نهم اسفند ماه هزاروچهارصدودو طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق آشپزخانه یک منزل مسکونی  واقع درشهریار،فاز یک اندیشه،خیابان شهید دنیامالی،خیابان ارغوان سیزدهم گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 3 اندیشه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید آشپزخانه منزل فوق به علتی نامعلوم  طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

علت بروز این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

005978

005979

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf