آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

به گزارش پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار روز دوشنبه سوم مهر ماه نودو شش  شهریار ایمن ترین روز خود را بدون به صدا درآمدن حتی آژیر خطر تمامی ایستگاه های سازمان تجربه کرد که این مهم در شهریار امری نادر و بعضا بی سابقه محسوب میشود که مایه افتخار شهروندان با فرهنگ شهریاری و خرسندی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار است.

ایمنی و آسایش شهروندان در همه حال آرزوی آتش نشانان است.

0.0.0.0

 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 00:08 روز دوشنبه سوم مهر ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق بالکن یک واحد مسکونی واقع درشهریار،عباس آباد،خیابان مطهری گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید شخصی جهت آماده سازی ذغال از اسپری خوشبو کننده استفاده نموده که منجر به مصدوم شدن مردی حدودا 35 ساله گردیده بود که ضمن اطفاء حریق فرد مصدوم با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال داده شد.

6486

 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 22:03 روز یکشنبه دوم مهرماه نودوشش با مراجعه حضوری مردی حدودا  58 ساله به ایستگاه 201 امیریه آتش نشانی شهریار که یک حلقه انگشتر در انگشت دست  وی گیر کرده و متورم شده بود بلافاصله امدادگران ایستگاه مذکور به کمک او رفته و اقدامات لازم را انجام دادند.
نجاتگران آتش نشانی بلافاصله با استفاده ازدستگاه انگشتربر و دیگر تجهیزات مورد نیاز اقدام به بریدن انگشتر کرده و انگشت دست این شخص را آزاد کردند.
کلیه شهروندان محترم می توانند در صورت وقوع این نوع حادثه در هر ساعت از شبانه روز به نزدیک ترین ایستگاه آتش نشانی محل سکونت خود مراجعه نمایند.

4506

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 17:09  عصر روز یکشنبه دوم مهرماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حادثه محبوس شدن سه نفر از شهروندان داخل کابین آسانسور واقع در شهریار،خیابان طالقانی،کوچه زینبیه گزارش شد. به دنبال آن ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار بلافاصله اکیپ عملیاتی امداد و نجات ایستگاه 401 شهریار را به محل اعزام کرد. نجات گران به محض رسیدن با ارزیابی کلی واطلاع از موقعیت دقیق کابین آسانسور در داخل ساختمان سریعا عملیات ویژه نجات را آغاز کردند. ماموران سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار با اتخاذ تدابیر لازم وایمن سازی محیط با قطع برق آسانسور، کابین آسانسور که بین یکی از طبقات متوقف و سه نفر از شهروندان در داخل آن محبوس شده بود را با سیستم دستی از طریق اتاقک کنترل آسانسور کابین به حرکت درآورده و در موازات یکی از طبقات با استفاده از کلید اضطراری، درب آسانسور را باز نموده و افراد محبوس شده را بدون هیچگونه آسیبی از داخل کابین خارج نمودند.

6

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 01:57 روز شنبه یکم مهر ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو پیکان وانت واقع درشهریار،امیریه،خیابان معلم گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 201 امیریه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید خودرو فوق به علتی نامعلوم  طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش وافزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

علت بروز این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

0.0.0.0

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf