آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

                            پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار
ساعت 11:48 روز شنبه سی ام اردیبهشت ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه کولرآبی واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،نبش خیابان هشتم غربی گزارش گردید.
ستادفرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 301 اندیشه را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق نمودو در بدو ورود مامورین مشاهده گردید کولر آبی یکباب مغازه به علت اتصالی از قسمت موتور طعمه حریق شده که ضمن بازدید اوله و قطع جریان برق به مالک مغازه توصیه گردید سریعا نسبت به تعمیر و یا تعویض موتور فوق توسط نمایندگی های مجاز اقدام نماید.

4232

4233

 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 03:40 صبح روز شنبه سی ام اردیبهشت ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تصادف دو دستگاه خودرو سبک و سنگین با یکدیگر واقع در شهریار،کمربندی محمدآباد گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 401 شهریار را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود.

در بدو ورود مامورین مشاهده گردید دو دستگاه خودرو سبک و سنگین شامل پژو 405 و تریلر به علت بی احتیاطی با یکدیگر برخورد نموده که منجر به بروز خسارت مالی به هردو خودرو گردیده بود که که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت سوخت خودروها و قطع سرباطری دو نفر افراد محبوس از داخل خودرو نجات و محل جهت انتقال خودرو به پارکینگ تحویل پلیس راهور مستقر در محل حادثه گردید.

4228

4229

4230

4231

 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعات 23:32 روز پنجشنبه بیست و هشتم اردیبهشت ماه نودو شش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حادثه محبوس شدن دو نفراز شهروندان در کابین آسانسورواقع در شهریار،امیریه،بلوار امام خمینی(ره)،روبروی مخابرات مرکزی گزارش شد. به دنبال آن ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار بلافاصله اکیپ عملیاتی امدادونجات ایستگاه 201 امیریه را  به محل فوق اعزام نمود. نجات گران به محض رسیدن با ارزیابی کلی واطلاع از موقعیت دقیق کابین آسانسور در داخل ساختمان سریعا عملیات ویژه نجات را آغاز کردند. ماموران سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار با اتخاذ تدابیر لازم وایمن سازی محیط با قطع برق آسانسور، کابین آسانسور که بین  طبقات متوقف و دو نفر از شهروندان در داخل آن محبوس شده بود را با سیستم دستی از طریق اتاقک کنترل آسانسور کابین به حرکت درآورده و در موازات یکی از طبقات با استفاده از کلید اضطراری، درب آسانسور را باز نموده و افراد محبوس شده را بدون هیچگونه آسیبی از داخل کابین خارج نمودند.

 

alt

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 20:38 روز پنجشنبه بیست و هشتم اردیبهشت ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار انحراف یکدستگاه خودرو سمند از مسیر جاده واقع درشهریار،جاده رزکان گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله امداد گران ایستگاه 501 رزکان را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودرو سمند به علتی نامعلوم از مسیر جاده منحرف و پس از برخورد با جدول در داخل جوی آب متوقف و منجر به مصدوم شدن دو نفر گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری افراد مصدوم با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال داده شدند.

 

alt

 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 13:44 روزپنجشنبه بیست و هشتم اردیبهشت ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو پیکان وانت واقع درشهریار،شهرک کمیته،خیابان درختی،کوچه رزاق دوست گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید خودرو فوق به علتی نامعلوم از قسمت سیلندر CNG طعمه حریق شده که بخشی از حریق قبل از اطلاع به آتش نشانی توسط افراد حاضر در محل  کنترل و آتش نشانان ضمن ایمن سازی کامل توصیه های لازم را به مالک خودرو مذکورارائه نمودند.

4226

4227

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf