آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 11:48 روز شنبه سیزدهم خرداد ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار انحراف یکدستگاه خودرو پژو RD از مسیر اصلی واقع درشهریار،انتهای شهرک وائین،بلوار شورا به طرف شهرک جعفریه گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 101 مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نموده و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودرو پژو RD از مسیر جاده منحرف و پس از برخورد با جدول کنار جاده دچار نشت بنزین و بروز خسارت مالی گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل محل و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری محل تحویل پلیس راهور گردید.

3322

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 18:00 روز جمعه دوازدهم خردادماه نودشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق باغ واقع در شهریار،بلوار رسول اکرم(ص)،خیابان رزاق دوست گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 401 شهریار و 101 مرکزی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یک قطعه باغ به علتی نامعلوم طعمه حریق شده و منجر به بروز خسارت به چند اصله درخت گردیده بود که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش به باغ  و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

4285

4286

4287

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

1-ساعت 22:44 روز پنجشنبه یازدهم خرداد ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار محبوس شدن یک قلاده گربه در کانال کولر واقع در شهریارشهرک وائین،خیابان بعثت پنجم،کوچه سپیدار چهارم گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 101 مرکزی را  با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل فوق نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یک قلاده گربه در کانال کولر محبوس شده  که با تلاش آتش نشانان گربه مذکور از داخل کانال نجات داده شد و رهاسازی صورت پذیرفت.

2-ساعت 17:07 روز جمعه دوازدهم خرداد ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار محبوس شدن یک قلاده گربه در موتور یکدستگاه خودرو سواری واقع در شهریارشهرک وائین،خیابان بگلستان سیزدهم گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 101 مرکزی را  با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل فوق نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یک قلاده گربه در موتور یکدستگاه خودرو محبوس شده  که با تلاش آتش نشانان گربه مذکور نجات  و رهاسازی صورت پذیرفت.

4257

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 16:42 روز پنجشنبه یازدهم خرداد ماه نودو شش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار وجود یک حلقه مار در پارکینگ یک مجتمع مسکونی واقع در شهریار،شهرک وائین،خیابان میلاد یکم،کوچه موعود گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امداد گران ایستگاه 101 مرکزی را با امکانات وتجهیزات کامل به محل حادثه اعزام نمود.

در بدو ورود مامورین مشاهده شد که یک حلقه مار در محوطه پارکینگ یک مجتمع مسکونی رویت شده و باعث رعب و وحشت ساکنین گردیده بود که در این عملیات، آتش نشانان،مار را با استفاده از تجهیزات نجات(مار گیری) صید کرده و به نگرانی آنان خاتمه داده و آرامش را به آنان باز گرداندند.

1954

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 10:49،23:56 روزیکشنبه هفتم خرداد ماه نودوشش با مراجعه حضوری مردی حدودا 50 ساله و دختر بچه ای حدودا سه ساله به همراه خانواده به ایستگاه 101 مرکزی آتش نشانی شهریار که انگشتری در انگشتان دست آنان گیر کرده و متورم شده بود بلافاصله امدادگران ایستگاه  مذکور به کمک اشخاص رفته و اقدامات لازم را انجام دادند.
نجاتگران آتش نشانی بلافاصله با استفاده تجهیزات مورد نیاز اقدام به بریدن انگشتر نموده و ضمن تحویل انگشتر به افراد مذکور انگشتان دست آنان را آزاد و رها نمودند.
کلیه شهروندان محترم می توانند در صورت وقوع این نوع حادثه در هر ساعت از شبانه روز به نزدیک ترین ایستگاه آتش نشانی محل سکونت خود مراجعه نمایند.

4275

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf