آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 17:51 روز شنبه بیست و سوم اردیبهشت ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق کابل برق واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان هشتم شرقی،روبروی اداره مخابرات گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 301 اندیشه را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید کابل  تیر برق به علت نوسانات برقی طعمه حریق شده  که ضمن ایمن سازی کامل  با رعایت نکات ایمنی با تلاش آتش نشانان اطفاء گردید.

4206

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

افتتاحیه کلاس های آموزش تخصصی اطفاء حریق و نجات در ساختمان های بلند با شرکت آتش نشانان شهرداری های استان تهران درمحل مرکز آموزش سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار ازروز شنبه بیست و سوم  اردیبهشت ماه نودوشش طبق جدول زمانبدی در حال برگزاریست.

4202

4203

4204

4205

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 07:23 صبح روزشنبه بیست و سوم اردیبهشت ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق انبار لوازم یدکی واقع در شهریار،وائین،خیابان میلاد یکم،خیابان جهاد گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 101 مرکزی را به صدا درآورد و آتش نشانان باامکانات وتجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید انبار لوازم یدکی در طبقه همکف یکباب منزل مسکونی به علتی نامعلوم طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

خوشبختانه این حریق مصدومی نداشته است و علت بروز این حریق توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار تحت بررسی می باشد.

4189

4190

4191

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 22:08 روزجمعه بیست و دوم اردیبهشت ماه نودوشش با مراجعه حضوری جوانی حدودا  18 ساله به ایستگاه 401 آتش نشانی شهریار که یک حلقه انگشتر در انگشت دست راست وی گیر کرده و متورم شده بود بلافاصله امدادگران ایستگاه مذکور به کمک او رفته و اقدامات لازم را انجام دادند.
نجاتگران آتش نشانی بلافاصله با استفاده ازدستگاه انگشتربر و دیگر تجهیزات مورد نیاز اقدام به بریدن انگشتر کرده و انگشت دست این شخص را آزاد کردند.
کلیه شهروندان محترم می توانند در صورت وقوع این نوع حادثه در هر ساعت از شبانه روز به نزدیک ترین ایستگاه آتش نشانی محل سکونت خود مراجعه نمایند.

4199

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 01:56 روز جمعه بیست و دوم اردیبهشت ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق آبگرمکن در سرویس بهداشتی حیاط یکباب منزل مسکونی واقع درشهریار،کردزار،خیابان امام خمینی(ره)،کوچه 22 بهمن گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 201 امیریه را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید آبگرمکن سرویس بهداشتی در داخل حیاط یکباب منزل مسکونی به علت نقص فنی آبگرمکن طعمه حریق شده و منجر به بروز خسارت مالی و دودگرفتگی محل مذکورگردیده بود  که  با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

خوشبختانه این حریق مصدومی نداشته است.

4192

4193

4194

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf