آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهریار از نجات معجزه آسای دو شهروند از زیر آوار در شهریار خبرداد.

احمد کریمی مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهریار با اعلام این خبر افزود ساعت 08:46 صبح روز چهارشنبه شانزدهم فروردین ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریارمحبوس شدن دو نفر از شهروندان در زیر آوارواقع در ضلع جنوب غربی میدان شهید صیاد شیرازی گزارش و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 101 مرکزی با چند دستگاه خودرو عملیاتی با حضور اینجانب به محل اعزام و مشاهده گردید دو نفر از شهروندان در حوضچه نصب شده توسط ادارات برق یا مخابرات که به دلیل نامعلومی به آن مکان رفته و مقدار زیادی شن و ماسه و نخاله ساختمانی توسط فردی نامعلوم به روی دریچه ریخته شده و منجر به محبوس شدن افراد مذکور گردیده بود که بلافاصله با سرعت عمل آتش نشانان ضمن ایمن سازی محل و استفاده از ابزار آلات امداد و نجات و آوار برداری افراد مذکور از زیر آوار بدون هیچگونه مصدومیت خارج و محل ایمن گردید.

4017

4020

4018

 

 

به گزارش پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار روزسه شنبه پانزدهم فروردین ماه نودو شش  شهریار ایمن ترین روز خود را بدون به صدا درآمدن حتی آژیر خطر تمامی ایستگاه های سازمان تجربه کرد که این مهم در شهریار امری نادر و بعضا بی سابقه محسوب میشود که مایه افتخار شهروندان با فرهنگ شهریاری و خرسندی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار است.

ایمنی و آسایش شهروندان در همه حال آرزوی آتش نشانان است.

00

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 00:58 بامدادروز دوشنبه  چهاردهم فروردین ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یک واحد مسکونی واقع درشهریار،فاز یک اندیشه،خیابان شاهد شرقی گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 301 اندیشه و101 مرکزی را با چند دستگاه خودرو عملیاتی و امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یک واحد مسکونی در طبقه اول  به علتی نامعلوم طعمه حریق شده و منجر به بروز خسارت مالی و مصدوم شدن دو نفر گردیده بود که ضمن اعزام افراد مصدوم به مراکز درمانی با تلاش آتش نشانان حریق بطور کامل اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

علت بروز این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

4014

4015

4016

 

 

 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 19:38 روزیکشنبه سیزدهم فروردین ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تصادف دو دستگاه خودرو سواری با یکدیگر واقع درشهریار،جاده رزکان،روبروی کلانتری رزکان گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 501 رزکان را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید دو دستگاه خودرو سواری شامل سمند و پژو 206 به علت بی احتیاطی با یکدیگر برخورد نموده  که منجر به مصدوم شدن پنج نفر و بروز خسارت مالی به هر دو خودرو گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری افراد مصدوم با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال و محل تحویل پلیس راهور گردید.

4008

4009

4010

4011

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 16:18 روز سه شنبه سیزدهم فروردین ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یک واحد مسکونی واقع درشهریار،خیابان شهید مصطفی خمینی(ره)،کوچه شهید احمد رهگذر گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 401 شهریار و 101 مرکزی را با چند دستگاه خودرو عملیاتی و امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یک واحد مسکونی از قسمت آشپزخانه به علت قرار گرفتن ظروف پلاستیکی بر روی اجاق گاز طعمه حریق شده که قبل از اطلاع به آتش نشانی توسط حاضرین در محل اطفاء و ضمن تهیه گزارش توصیه های ایمنی به ساکنین ارائه گردید.

خوشبختانه این حریق مصدومی نداشته و به مقداری جزئی از وسایل آشپزخانه و دود گرفتگی واحد خسارت وارد گردید.

4005

4006

4007


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf