آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعات 09:23 روز پنجشنبه نهم دیماه نودو پنج و 10:53،11:05 روزیکشنبه دوازدهم دیماه نودو پنج طی سه مرحله تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حادثه محبوس شدن چهار نفر از شهروندان داخل کابین آسانسورمرحله اول واقع در شهریار،شهرک شاهد،میدان اول،خیابان نرگس شرقی، مرحله دوم واقع در شهریار،میدان امام خمینی(ره) و مرحله سوم واقع در شهریار،خیابان ولیعصر(عح)،روبروی رستوران ولیعصر گزارش شد. به دنبال آن ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار بلافاصله اکیپ عملیاتی امدادونجات ایستگاه های 101 مرکزی و 401 شهریار را به محل  های فوق اعزام نمودند. نجات گران به محض رسیدن با ارزیابی کلی واطلاع از موقعیت دقیق کابین آسانسور در داخل ساختمان سریعا عملیات ویژه نجات را آغاز کردند. ماموران سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار با اتخاذ تدابیر لازم وایمن سازی محیط با قطع برق آسانسور، کابین آسانسور که بین  طبقات متوقف و چهار نفر از شهروندان در داخل آن محبوس شده بود را با سیستم دستی از طریق اتاقک کنترل آسانسور کابین به حرکت درآورده و در موازات یکی از طبقات با استفاده از کلید اضطراری، درب آسانسور را باز نموده و افراد محبوس شده را بدون هیچگونه آسیبی از داخل کابین خارج نمودند.

 

alt

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز پنج شنبه نهم دیماه نودو پنج همزمان با بیست و نهم ربیع الاول مراسم پر فیض وبرکت زیارت عاشورا با حضور مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهریار و جمع کثیری از پرسنل ایثارگر وعاشقان اباعبدالله الحسین(ع) با شکوه خاصی برگزار گردید.

3377

3379

 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 22:26 روز چهارشنبه هشتم دیماه نودوپنج طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار واژگونی یکدستگاه خودرو پژو 405 واقع در جاده شهریار به طرف تهران ،بعد از میدان معادن،نرسیده به ورودی شهرقدس گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 101 مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و  در بدو ورود مامورین مشاهده گردیدیکدستگاه خودرو پژو 405 به علتی نامعلوم واژگون و منجر به بروز خسارت مالی گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری خودرو فوق جهت انتقال به پارکینگ تحویل پلیس راهور مستقر در محل حادثه گردید.

خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشته است.

3426

3427

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 16:36 روز چهارشنبه هشتم دیماه نودوپنج طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق برجک نگهبانی معدن شن و ماسه واقع در شهریار،جاده هفت جوی گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 101 مرکزی را با امکانات وتجهیزات کامل به محل حریق اعزام و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید برجک فوق به علتی نامعلوم طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

خوشبختانه این حریق مصدومی نداشته است.

 

alt

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 10:20 روزچهارشنبه هشتم دیماه نودوپنج طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار نشست زمین واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،بلوار طالقانی،خیابان مبین گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله اکیپ عملیاتی سازمان را به محل اعزام و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید بخشی از پیاده رو خیابان مذکور نشست کرده و منجر به شکستگی علمک گاز مجتمع مسکونی گردیده بود که ضمن جداسازی منطقه خطر با هماهنگی عوامل اداره گاز نسبت به قطع گاز شهری اقدام و با توجه به احتمال وقوع حادثه برای متصرفین مجتمع مذکور به ساکنین اعلام گردید سریعا نسبت به تخلیه واحدها اقدام ومحل جهت ترمیم خیابان مذکور تحویل عمران شهرداری گردید.

 

3424

3425

 

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf