آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 19:38 روز جمعه بیست و ششم آذرماه نودو پنج طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق باغ ویلا واقع درشهریار،میدان نماز به طرف دینارآباد،مقابل منبع آب گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 501 رزکان  و 101 مرکزی را با  امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکباب ویلا داخل باغ به علتی نامعلوم طعمه حریق شده و منجر به بروز خسارت  و دودگرفگی ساختمان مذکور گردیده بود که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

خوشبختانه این حریق مصدومی نداشته وعلت بروز این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار تحت بررسی می باشد.

3381

3382

3383

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 00:37 روزجمعه بیست و ششم آذرماه نودو پنج طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حادثه محبوس شدن پنج نفر از شهروندان داخل کابین آسانسور واقع در شهریار،فازیک اندیشه،بلوار مدرس،فواصل خیابان ششم و هفتم گزارش شد. به دنبال آن ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار بلافاصله اکیپ عملیاتی امدادونجات ایستگاه 301 اندیشه را به محل فوق اعزام نمود. نجات گران به محض رسیدن با ارزیابی کلی واطلاع از موقعیت دقیق کابین آسانسور در داخل ساختمان سریعا عملیات ویژه نجات را آغاز کردند. ماموران سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار با اتخاذ تدابیر لازم وایمن سازی محیط با قطع برق آسانسور، کابین آسانسور که بین یکی از طبقات متوقف و پنج نفر از شهروندان در داخل آن محبوس شده بود را با سیستم دستی از طریق اتاقک کنترل آسانسور کابین به حرکت درآورده و در موازات یکی از طبقات با استفاده از کلید اضطراری، درب آسانسور را باز نموده و افراد محبوس شده را بدون هیچگونه آسیبی از داخل کابین خارج نمودند.

 

alt

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 07:27 روزپنجشنبه بیست و پنجم آذرماه نودوپنج طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار احتمال سقوط کودکی چهار ساله از لبه پرتگاه واقع در شهریار،فاز دو مخابرات،کوچه گل شقایق گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 701 کهنز و 101 مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل  نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید کودکی حدودا چهارساله بر لبه پنجره یک واحد مسکونی رفته و احتمال سقوط کودک به طبقه همکف وجود داشت که با سرعت عمل آتش نشانان با استفاده از تجهیزات کودک مذکور نجات داده شد.

 

alt


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز پنج شنبه بیست و پنجم آذر ماه نودو پنج همزمان با پانزدهم ربیع الاول مراسم پر فیض وبرکت زیارت عاشورا با حضور مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهریار و جمع کثیری از پرسنل ایثارگر وعاشقان اباعبدالله الحسین(ع) با شکوه خاصی برگزار گردید.

3377

3378

3380

3379

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 01:46 بامداد روز پنجشنبه بیست و پنجم  آذرماه نودوپنج  طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار گازگرفتگی دونفر از شهروندان واقع در شهریاربلوار آزادگان،خیابان محمدیه گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه های 701 کهنز و 101 مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید دو نفر از شهروندان که به علت قرارگرفتن دودکش آبگرمکن در نما دچار گازگرفتگی شدند قبل از اطلاع به آتش نشانی توسط دیگر ساکنین به بیمارستان انتقال و توصیه های ایمنی به دیگر افراد حاضر در محل ارائه گردید.

00000

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf