آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

 

ساعت 22:18 روز یکشنبه سوم مرداد ماه نودو پنج طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار واژگونی یکدستگاه خودرو پراید واقع در شهریار، بعد از زیرگذر فاز یک اندیشه گزارش گردید.

 

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله امداد گران ایستگاه 301 اندیشه را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودروپراید به علت بی احتیاطی و عدم کنترل خودرو توسط راننده از مسیر جاده منحرف و پس از برخورد با نرده های انتهای زیرگذر واژگون که منجر به مصدوم شدن دو نفر گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری افراد مصدوم با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال و محل تحویل پلیس راهور گردید.

 

1917

 

 

1918

 

1919

 

 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 19:45روز یکشنبه چهارم مرداد ماه نودو پنج طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حادثه محبوس شدن دو نفر از شهروندان داخل کابین آسانسور واقع در شهریار،خیابان خیابان مخابرات،مجتمع آسمان گزارش شد. به دنبال آن ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار بلافاصله اکیپ عملیاتی امداد و نجات ایستگاه 401 شهریار را به محل اعزام کرد.نجات گران به محض رسیدن با ارزیابی کلی واطلاع ازموقعیت دقیق کابین آسانسور در داخل ساختمان سریعا عملیات ویژه نجات را آغاز کردند.ماموران سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار با اتخاذ تدابیر لازم وایمن سازی محیط با قطع برق آسانسور،کابین آسانسور که بین یکی از طبقات متوقف و دو نفر از شهروندان درداخل آن محبوس شده بودند را با سیستم دستی از طریق اتاقک کنترل آسانسور کابین به حرکت درآورده ودر موازات یکی از طبقات با استفاده از کلید اضطراری،درب آسانسور را باز نموده و افراد محبوس شده را بدون هیچگونه آسیبی از داخل کابین خارج نمودند.

 

alt

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 15:20،21:21 روز یکشنبه سوم مرداد ماه نودو پنج با مراجعه حضوری خانمی حدودا 22 ساله به ایستگاه 201 امیریه و مردی 31 ساله به ایستگاه 701 کهنز که انگشتری در انگشتان دست آنان گیر کرده و متورم شده بود بلافاصله امدادگران ایستگاه های مذکور به کمک اشخاص رفته و اقدامات لازم را انجام دادند.
نجاتگران آتش نشانی بلافاصله با استفاده تجهیزات مورد نیاز اقدام به بریدن انگشتر نموده و ضمن تحویل انگشتر به افراد مذکور انگشتان دست آنان را آزاد و رها نمودند.
کلیه شهروندان محترم می توانند در صورت وقوع این نوع حادثه در هر ساعت از شبانه روز به نزدیک ترین ایستگاه آتش نشانی محل سکونت خود مراجعه نمایند.

 

1922

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

 

ساعت 14:41 روز یکشنبه چهارم مرداد ماه نودوپنج طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق باغ واقع در شهریار،خیابان شهید بابابزرگی،جنب بیمارستان میلاد گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 701 کهنز و 101 مرکزی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یک قطعه باغ توسط افرادی ناشناس طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

 

1920

 

alt

 

 

 

 

 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

 

کارگروه پیشگیری از حوادث در اماکن صنعتی به ریاست مهندس کریمی مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهریار راس ساعت 08:00 صبح روز یکشنبه سوم مرداد ماه نودوپنج در محل دفتر مدیرعامل برگزار شد.

 

1915

 

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf