آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز چهارشنبه سی ام تیر ماه نود و پنج پرسنل شیفت عملیاتی ایستگاه مرکزی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار آموزش گرفتن مار را از ساعت 10:00 الی 11:00 توسط جناب آقای مهندس مهدی پور احمدی در محل ایستگاه فوق طی نمودند.

 

1900

 

1901

 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

 

ساعت 15:11 روز سه شنبه بیست و نهم تیر ماه نودو پنج طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو رنو واقع در شهریار،خیابان مخابرات گزارش گردید.

 

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردیدیکدستگاه خودرو رنو به علتی نامعلوم از قسمت موتور طعمه حریق شده که بخشی از حریق قبل از اطلاع به آتش نشانی توسط افراد حاضر در محل بوسیله خاموش کننده دستی کنترل و آتش نشانان ضمن ایمن سازی کامل توصیه های لازم را به مالک خودرو مذکور ارائه نمودند.

 

1902

 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار
خانواده بزرگ آتش‌نشانی با برگزاری مراسم با شکوهی در مسجد جامع شهرک غرب پایتخت یاد و خاطره‌ آتش‌نشان شهید «علی قانع» را گرامی داشتند.

در مراسم ویژه‌ای كه پیش از ظهر دیروز دوشنبه بیست و هشتم تیر ماه نودو پنج در مسجد جامع شهرك غرب برگزارشد مردم شهید پرور تهران همراه با مقامات و مسئولین کشور و همچنین آتش‌نشانان و كاركنان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران و سایر شهر های کشور (مدیر عامل و پرسنل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار)به مقام والای این شهید گرانقدر ادای احترام كردند.

بر اساس این گزارش، در این مراسم با شکوه علاوه بر حضور مدیر عامل، اعضای هیئت مدیره و معاونان، روسا و فرماندهان سازمان آتش‌نشانی تهران، آتش‌نشانان، قشرهای مختلف مردم و دوستان و بستگان شهید «علی قانع»، تعدادی از مقامات شهرداری تهران و نیز تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر تهران، مدیر عامل آتش نشانی های فرودگاه های کشور، رئیس هلال احمر، معاون خدمات شهری و مدیر عامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران، مدیر عامل برج میلاد و نیز چندین مسئول و مقام لشکری و کشوری با حضور در این مراسم پیام تسلیت خود همراه با شاخه‌های گل را به خانواده معظم شهید «علی قانع» ابلاغ کردند.
سازمان آتش‌نشانی شهرهای مختلف كشور(از جمله شهریار، اصفهان، کاشان، اردبیل، کرج، نیشابور، قم و ورامین)، شهرداری‌های مناطق تهران، اورژانس تهران، هلال احمر، سازمان‌ها و نهادهای مختلف با فرستادن گل و پیام‌های تسلیت مراتب همدردی و تسلیت خود را به خانواده معظم شهید «علی قانع» و سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام كردند.



پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در 24 ساعت گذشته طی تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی شهریار ستاد فرماندهی سازمان 5 بار زنگ ایستگاه های آتش نشانی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حریق و حوادث به شرح ذیل شدند وضمن اطفاء حریق و امداد رسانی از افزایش خسارت جلوگیری بعمل آوردند.

بیست هشتم تیر ماه نودوپنج

1-ساعت 09:15 حریق باغ واقع در شهریار،محمدآباد،سه راهی رضی آباد

2-ساعت 12:59 حریق ضایعات واقع در شهریار،امیریه،انتهای 16 متری ولیعصر(عج)،خیابان تعاون،خیابان ده متری امامت

3-ساعت 13:10 حریق ضایعات واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،شهرک مریم،روبروی خیابان شهدای گمنام

4-ساعت 13:51 رها سازی یک حلقه مار از موتور یکدستگاه خودرو پژو 206 واقع در شهریار،جاده رضی آباد بالا،جنب پمپ بنزین

بیست و نهم تیر ماه نودوپنج

5-ساعت 01:08 محبوس شدن خانمی کهنسال به علت کهولت سن در یک واحد مسکونی واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،بلوار طالقانی،کوچه مومن

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

تعداد 50 نفر از کارکنان بیمارستان میلاد شهریار بصورت تئوری آموزش اطفاء حریق و نحوه کار با خاموش کننده های دستی را در محل سالن کنفرانس بیمارستان فوق توسط مربیان آموزشی سازمان آقایان پوراحمدی و قوطیلو طی نمودند.

 

 

 


 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf