آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

با تلاش آتش نشانان از سقوط داربست معلق  در شهریارجلوگیری شد.

به گزارش پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار ستاد فرماندهی آتش نشانی شهریار با دریافت احتمال خبر سقوط داربست،بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 701 کهنز را ساعت 22:29 سه شنبه شانزدهم تیر ماه نودو چهار به محل حادثه واقع در شهریار،20 متری کهنز،روبروی مدرسه شهید فولادی اعزام نمود.
بنابراین گزارش با رسیدن آتش نشانان به محل حادثه مشاهده شد به علت برخورد یکدستگاه کامیون با داربست  بصورت نیمه معلق درآمده و احتمال سقوط بر روی افراد و خودروهای اطراف آن وجودداشت.
آتش نشانان بلافاصله با ایمن سازی محل حادثه و بستن نوارهای هشدار آتش نشانی از هر گونه حوادث بعدی جلوگیری کرده و با بکارگیری تجهیزات ویژه اقدامات ایمنی را برقرار نمودند.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز سه شنبه شانزدهم تیر ماه نودو چهار ساعت 16:13 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق پیک نیک  واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،شهرک رفاه،رفاه ششم گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 301 اندیشه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید سیلندر پیک نیک به علت خرابی اورینگ سیلندر و نشت گاز طعمه حریق شده بود که توسط مالک از واحد خارج و با تلاش آتش نشانان اطفاء گردید.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعات 11:23 ،18:12 شانزدهم تیر ماه نودو چهار و ساعت 19:15 هفدهم تیرماه نودو چهار طی سه مرحله تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حادثه محبوس شدن چهار نفر از شهروندان در داخل کابین آسانسور مرحله اول واقع در شهریار،خیابان ولیعصر(عج)،مجتمع ناز،مرحله دوم واقع در شهریار،عباس آباد،خیابان مطهری،کوچه قارابابائی و مرحله سوم واقع در شهریار،عباس آباد،خیابان مطهری،کوچه شهداء گزارش شد.به دنبال آن ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار  اکیپ عملیاتی امدادونجات ایستگاه 401 شهریار  را طی سه  مرحله به محل های مورد اشاره  اعزام کرد.نجات گران به محض رسیدن با ارزیابی کلی  واطلاع ازموقعیت دقیق کابین آسانسور در داخل ساختمان سریعا عملیات ویژه نجات را آغاز کردند.ماموران سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار با اتخاذ تدابیر لازم وایمن سازی محیط با قطع برق آسانسور،کابین آسانسور که بین طبقات متوقف و چهار نفر از شهروندان  درداخل آن محبوس شده بودند را با سیستم دستی از طریق اتاقک کنترل آسانسور کابین به حرکت درآورده ودر موازات یکی از طبقات با استفاده از کلید اضطراری،درب آسانسور را باز نموده و افرد محبوس شده را بدون هیچگونه آسیبی از داخل کابین خارج نمودند.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز سه شنبه شانزدهم  تیر ماه نودو چهار ساعت 11:13 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق ضایعات در طبقه همکف یک مجتمع مسکونی واقع در شهریار،خیابان کرشته،کوچه پامچال گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 401 شهریار و 101 مرکزی را به صدا در آورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید مقداری ضایعات در طبقه همکف یک مجتمع مسکونی طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء  و از گسترش آتش به واحدهای مسکونی جلوگیری به عمل آمد.

 

 

 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 07:50 صبح روز سه شنبه شانزدهم تیر ماه نودو چهار طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار محبوس شدن یک قلاده گربه در موتور یکدستگاه خودرو سمند واقع در شهریار،میدان شهید صیاد شیرازی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 101 مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یک قلاده گربه در موتور یکدستگاه خودرو سمند محبوس شده که با تلاش آتش نشانان و با استفاده از تجهیزات گربه مذکور نجات داده شد.

 


 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf