آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز چهارشنبه دوازدهم  فروردین ماه نودو چهار ساعت 14:12 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار گازگرفتگی دو نفر از شهروندان واقع در شهریار،بلوار نواب صفوی،کوچه طالب دوست گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه های  101 مرکزی و 401 شهریار را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات و تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید دو نفر از شهروندان به علت کمبود اکسیژن،دودکش آبگرمکن در نما و استفاده از لوله آکاردئونی دچار گازگرفتگی گردیده بودند که با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال داده شدند.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز سه شنبه یازدهم فروردین ماه نودو چهار ساعت 20:27 طی تماس  با سامانه 125 آتش نشانی آتش نشانی شهریار مبنی بر سقوط  دو قلاده سگ داخل چاه واقع در شهریار،میدان جهاد،پشت پمپ بنزین ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 101 مرکزی را به محل حادثه اعزام نمود.

در بدو ورود مامورین مشاهده گردید دو قلاده سگ درون چاه حدودا 10 متری به علت باز بودن درب چاه سقوط کرده که با تلاش آتش نشانان دو قلاده سگ مذکور از درون چاه خارج و نجات داده شدند.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز سه شنبه یازدهم فروردین ماه نودو چهار ساعت 16:30 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار نشست پیاده رو  واقع در شهریار،خیابان انقلاب،کوچه شیخلر گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ  ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید به علت نفوذ آب در جلوی درب یکباب مغازه منجر به نشست پیاده رو گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل و محصور نمودن محل با نوارخطر اقدامات لازم صورت پذیرفت.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز سه شنبه یازدهم فروردین ماه نودو چهار ساعت 16:10 با مراجعه حضوری شخصی به ایستگاه 101 مرکزی مبنی بر احتمال گازگرفتگی یک نفر از بستگان وی واقع در شهریار،شهرک شهید عباسپور،بلوار جویبار بلافاصله امداد گران ایستگاه مرکزی با امکانات و تجهیزات کامل به محل  اعزام شدند و  پس از هماهنگی سریع با نیروی انتظامی مستقر در محل حادثه از پنچره آشپزخانه وارد واحد شده و  مشاهده گردید خانمی حدودا 35 ساله  به علت مسمومیت داروئی بصورت نیمه هوش  می باشد که با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال  داده شد.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز  سه شنبه یازدهم فروردین ماه نودو چهار ساعت 11:24 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار محبوس شدن شخصی در یک واحد مسکونی واقع در شهریار،شهرک وائین،خیابان چمران گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد ونجات ایستگاه 101 مرکزی را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یک نفر از اعضاء خانواده به علت خرابی قفل  در داخل یک واحد مسکونی  محبوس شده بود که با تلاش نیروهای امدادی سازمان باهماهنگی  نیروی انتظامی و مالک بوسیله نردبان وارد  واحد شده و درب  را باز نموده و رها سازی فرد مذکور صورت پذیرفت.

 

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf