آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 21:52 هفتم فروردین ماه نودو چهار ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شهریار  در جريان يک مورد اقدام به خودکشي واقع در شهریار،بلوار 17 شهریور،خیابان شهید عبدالمحمد،کوچه شب دیز قرار گرفت و بلافاصله امدادگران ايستگاه 401 شهریار با امکانات و تجهیزات کامل  به  محل حادثه  اعزام شدند.
هنگام حضور ماموران آتش نشاني مشاهده گردید مردی حدودا 31 ساله بنام (م.ط) به علت مصرف مواد مخدر از نوع شیشه قصد خودکشی داشت و از حالت طبیعی خارج شده بود و  به گفته ساکنین اقدام به شکستن درب واحد نموده که با تلاش اتش نشانان شخص مذکور جهت مداوا تحویل اورژانس 115 شهریار مستقر در محل حادثه گردید.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز جمعه هفتم فروردین ماه نودو چهار ساعت 15:17 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار انحراف یکدستگاه خودرو پپکان وانت از مسیر جاده واقع در شهریار،کرده امیر،جاده شفیع آباد به طرف وحیدیه گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد ونجات ایستگاه 201 امیریه را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودرو پیکان وانت و به گفته راننده به علت سرکیجه  از مسیر جاده منحرف  گردیده که ضمن ایمن سازی کامل محل و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری محل تحویل راهنمائی و رانندگی مستقر در محل حادثه گردید.

 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

صبح روز جمعه هفتم فروردین ماه نودو چهار ساعت 09:02 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق دو دستگاه خودرو سواری در پارکینگ یک مجتمع مسکونی  واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان طالقانی،شهرک مریم،مجتمع 240 واحدی مسکن مهر گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 101 مرکزی،301 اندیشه  را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید دو دستگاه خودرو سواری شامل پژو 206 صندوق دار و تیبا به علتی نامعلوم در پارکینگ یک مجتمع مسکونی طعمه حریق شده  بود که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

علت این حریق توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز پنج شنبه ششم فروردین ماه نودو چهار ساعت 14:45 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار گازگرفتگی دو نفر از شهروندان واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان پنجم شرقی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه های  101 مرکزی و 301 اندیشه را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات و تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید دو نفر از شهروندان به علت کمبود اکسیژن در واحد 45 متری،استفاده از شومینه با شعله زیاد،استفاده از لوله آکاردئونی برای آبگرمکن دچار گازگرفتگی گردیده بودند که با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال و توصیه ای لازم جهت هر چه سریعتر برطرف نمودن واحد فوق به ساکنین ارائه گردید. 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه سوم فروردین ماه نودو چهار ساعت 23:03 با مراجعه حضوری خانمی حدودا 28 ساله به ایستگاه  201 آتش نشانی امیریه که یک حلقه انگشتر طلا در انگشت دست راست وی گیر کرده و متورم شده بود بلافاصله امدادگران ایستگاه  مذکور به کمک او رفته و اقدامات لازم را انجام دادند.
نجاتگران آتش نشانی بلافاصله با استفاده ازدستگاه انگشتربر و دیگر تجهیزات مورد نیاز اقدام به بریدن انگشتر کرده و ضمن تحویل انگشتر به شخص مذکور  انگشت دست فرد را آزاد نمودند.
کلیه شهروندان محترم می توانند در صورت وقوع این نوع حادثه در هر ساعت از شبانه روز به نزدیک ترین ایستگاه آتش نشانی محل سکونت خود مراجعه نمایند.

 


 

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf